martes, 21 de julio de 2009

Comienza el trabajo.

Un mes y pico despues, la esedé volvió a pisar cesped, en compañía de unos cuantos aficionados y representantes de los medios de comunicación. Corrieron, jugaron y sudaron los Pablo Castro, Alberto Dominguez, Rego, Chapi, Catu, Angelo, Cholo, Toño, Diego, Adrian, Jimy, Pato, Mariño, Centron, Petter, Vladimir, Ruben Marquez, Ivan Gonzalez y Kelvin.Estuvo tambien con ellos Sergio Elvio, un chaval que alternará juveniles con primer equipo. En breve los acompañará Claudio, y quien sabe si algun jugador mas. Del portugués Carneiro, aun habrá que esperar acontecimientos. Os dejo algunas fotos del entrenamiento en el album de fotos y un video para que vayais viendo y conociendo a los nuevos jugadores. Al final del entrenamiento, los jugadores gozaron de una cena en el Bodegon Gonzaba. Por otro lado, las categorias inferiores se presentan el dia 27 en la sede de Compostela Monumental, como podeis leer en Deportegal.com

8 comentarios:

Chico Percebe dijo...

Y también presentaron las nuevas camisetas, la cual me gusta mucho, a ver si no le ponen un precio excesivo...

jose luis sanchez dijo...

que tal os novos?teñen boa pinta?

siareiro dijo...

dos novos eu xoguei varios anos contra os chavales do aguiño e adrian armental e un xogadorazo. Diego non e xogador para 2ªB na miña opinion. A ver se Baleato lles da minutos

tropasdasd dijo...

vos facede oidos sordos o da federación espanhola e pensade que é o rollo de sempre, porque nono é, e Caneda o sabe, so que está tentando de amanhar o asunto antes do día 31, e non quere que transcenda a noticia por non joder o tema do patrocinador e o tema de posibles fichaxes, pero xa vos digo que o tema de militar na 2B esta complicado.

xosemaría dijo...

Boas tropas, xa te preguntei no anterior post sobre o tema, eu non tiña coñecemento. O outro día na Ser comentaron o tema, dicindo que non sabían a que se referíu o da federación galega. Toncho, ti sabes algo?
Dígoo porque eu teño a mesma preocupación que Tropas, e de ser certo, era o que nos tiña que preocupar a todos, xa estou afeito a que fagan estas falcatruadas no mes de agosto, cando non hai Liga e a xente está de vacacións...
En Ourense non saberán algo mais que nós por ser posibles beneficiarios?
E porque podemos saber algúns cousas tan relevantes e non saen na prensa? Espero que sexa como di Trompas, polo ben do Compos, por non prexudicar nos fichaxes e nos sponsors, e que finalmente todo se solucione, pero de momento xa os teño de corbata...

stornin dijo...

non vai haber problema só que na federacion galega na cal Antonio Alvarez está metido o unico que interesa e pór trabas ao equipo. temos o ok da española e cando empece a tempada procederase a liquidacion da SAD para finiquitar con todo asunto que non sexa o novo compos

Trivetano dijo...

admáis estos dias andan a falar en caneando do tema, e parece ser q vai estar caneda para dar a sua versión, pero como apuntaban no programa de onte con respecto ao de aboar os cincocentos mil euros, a carta mandaronlla dende a federación, non sei se a galega ou a española a caneda, como presidente da sociedade anonima deportiva compostela, grande erro da federación xa q caneda e presidente do Campus Stellae!!!

Eu vexoo moi claro, o tema e q o vexa os da federación
Sorte para todos nos! q boa falla nos fai!

JC dijo...

Seremos de 2ª B seguro!!, non nos preocupemos en nada máis que non sexa seguir subindo.
Ao meu modo de ver e como dí trivetano a sociedade que ten os dereitos do nome da SD Compostela é o Campus Stellae, por que os adquiriu. Se alguén sabe máis que o diga, pero eu creo que está claro.