jueves, 22 de abril de 2010

Alberto Mariño y Ruben Marquez, protagonistas en las ondas.

2 de nuestros hombres mas destacados, Mariño y Ruben, estuvieron atendiendo a los micrÓfonos de Radio Voz, y de Onda Cero, respectivamente. Ambos hablaron sobre lo deportivo, pero mas sobre lo economico y de la reunión que tuvieron este Martes por la noche capitanes y Caneda. De Ruben, me quedo con la frase de "Mas vale paxaro en mano que cento volando". Esperemos que al final se le de todo y no tenga que renunciar a ningun mes. Sin duda alguna, lo economico va a ser lo que cobre mas protagonismo de aquí a final de temporada. Mas datos en los audios respectivos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

marquez un dos homes mais destacados?
pois sera negativamente,imaxino

Ochote dijo...

Marquez demostrou de largo a clase e a casta que ten,na miña opinión.
Non son amigo de facer polémicas,pero dende logo ,cando digo que todos merecen cobrar o que se lles adebeda,a imaxe de Rubén é unha das que primeiro se me pasa pola cabeza.
Pero o dito,cada un pode expresar a súa opinión,e eu sigo dicindo dende a primeira vez que o vin xogar,que este rapaz,en plena forma,é un xogador de cotas moito máis altas.
Como tamén moitos outros dos xogadores que conforman actualmente o noso plantel.Porque se volvese a comezar a liga agora mesmo,estou seguro de que loitaríamos por eso no que moitos de nós xa nos atrevemos a soñar:no próximo ascenso da SD!!!

FORZA COMPOS!!ANIMO AFICION!!E GRACIAS XOGADORES!!!