martes, 22 de abril de 2008

Arbitros para la próxima jornada.


En plena euforia, ya nos toca pensar en el partido frente al Castro. Aqui os dejo los arbitros del fin de semana. Por otro lado, para completar el poker de entrevistas, el mister salió ayer en Radio Obradoiro ademas de en la SER, la COPE y Radio VOZ. Tengo grabado un poco pero basicamente dice lo mismo que en las demás. Lo dicho, hay que pensar en el Castro, que ya estamos a Martes, y por supuesto, hay que intentar llenar la grada con gente.

40 comentarios:

Anónimo dijo...

o domingo todos a San Lazaro co mesmo espiritu de Somozas , coa mesma intensidade.. Temos que encher a Tribuna como sexa y sobre todo temos que axudar a ganar o noso equipo. O domingo é unha final máis importante , se cabe , que a do domingo pasado.. Por certo eu vou levar xente conmigo que este ano ainda non foi a San Lázaro. Se todos facemos algo neste sentido seguro que hay un gran ambiente.Non estaría demais que se nos tres partidos de casa que restan se baixaran as entradas.. FORZA COMPOSTELA

Anónimo dijo...

Temos que intentar levar todos a alguén que aínda non fora, e polo menos meter o doble de xente do normal, deberíamos ser máis de 1.000 persoas de longo, pero o vexo díficil SE o COrreo nos botara unha man e tirar da xente, porque ten moita influencia (mirade hoce como tira da afección do lobelle)
E tamén sería moi importante que baixara o prezo das entradas. A 6€ é maís razonable
FORZA COMPOS

XAN CAN dijo...

E PORQUE NON INTENTAMOS LEVAR CADA UN A UNHA PERSOA. IMAXINADE QUE EN VEZ DE 800 SOMOS 1600¡¡,HAI QUE TENTALO.MOVILIZEMONOS.

Anónimo dijo...

si home si, cantas veces pensei eu en levar xente... ¿pero pensas que a xente esta pola laor de pagar 10 euros por ver futbol de regional?

Ata en somozas cobraban a metade e iso que era o partido mais importante do ano

agora saltaran os canedistas dicindo burradasm pero o prezo dos partidos e unha puta estafa, ainda non sei como os pago...

Anónimo dijo...

Si te duele pagar 10 euros por ayudar al tu club, sabiendo que eres de los pocos que lo hace, mejor quédate en casa.
Si crees que vas a ver a un equipo en Preferente, y si nos comparas con Somozas, házte socio de su equipo y deja de llorar.
El equipo necesita ayuda, y pagas 10 euros para poder ver a un equipo en 1ª, no creo que los del Somozas aspiren a eso, (ni creo que tengan jugadores internacionales).
Yo seré canedista mientras no conozca a alguien que en vez de rajar y criticar haga algo por el club. (Desde los años 80, sólo una persona: José María Caneda Antelo)

Anónimo dijo...

oye, que el montañeros y el verin ascensieron el año pasado cobranndo 6 euros por entrar al campo...

lo de los 10 euros es cierto que es una estafa, y ya ni te cuento 100 euros por el carnet ( ojo, que yo lo pago ) que es mas caro que el del celta, ferrol, pontevedra, ourense...

creo que caneda deberia tomar ejemplo del presidente del montañeros, porque creo que si este partido se llega a jugar en san lazaro y vinieran 3 o 4 buses de somozas caneda no solo cobraria 10 sino 12

C>OMPOS SI, CANEDA NO

Anónimo dijo...

Este año, el cacique Jose María Caneda, subió el abono de 50 a 100 euros jugando en la misma categoría, no me quiero imaginar lo que costará si ascendemos a tercera el año que viene.

Y esta es una de las razones por las que mucha gente no se anima a ir al campo, lo que debería hacer el cacique es dar facilidades a la gente, por ejemplo en los partidos importantes dejar que cada socio lleve a un acompañante, que los niños pasen gratis... Esto ayudaría a llevar a gente al campo.

Anónimo dijo...

5 euros costou a entrada en somozas no partido mais importante do ano?????? non creo tal cousa, toncho, e certo????

Anónimo dijo...

Toncho sabes como progresa o golpe de Catú? Se alguen alguen sabe algo que o diga.

alberto dijo...

Moito me ofende ter que ler tonterías.Non nego que 100 euros sexa caro,nin que dez por cada encontro tamén,pero estades falando por falar.Ou non lembrades cando estbamos en primeira,e o abono era penso que menos da metade do que costaba o máis barato en calquer campo de España?Enchiades as gradas tamén?Ou erades vós os mesmos os que vos queixávades de que comprar a entrada para o barsa e o madrid, a 60 ou 70 euros ,era moi cara?O abono saia ó mesmo prezo que eses dous partidos,e San Lázaro presentaba sempre a mesma entrada...
Estou dacordo en pedir unha rebaixa do prezo para estes partidos,pero sen faltar nin á razón,nin ó respeto a ninguén.Eu son socio dun equipo asturiano en terceira,e pago 125,máis dous días do clube a 10 euros,e catro partidos a 5 euros.Non me queixo porque me gusta máis un partido caro,que un cubata dalgún "garito" da noite compostelana.
Por eso eu penso en seguir apoiando,aínda que teña que rasca-lo bolsillo,sen facer demagoxia,e ampararme en Caneda ou en calquera excusa.Sempre encontrades algunha excusa...
Cando podo ir a San Lázaro a ver ó equipo,gústame recoñecer na grada á mesma xente de sempre.Gústame ver que a xente do Compos segue estando sempre ahí.Os demais benvidos sexan,só se veñen para sumar.

Anónimo dijo...

que Caneda e un cacique e un ladron sabemo-lo todos, pero esperemos ao ano que ven antes de falar, iguas os abonos costan o mesmo ou menos, se suben si que teriamos que facer algo, porque seria moito desfase

Anónimo dijo...

El que dijo lo del Montañeros no está muy afortunado.
Sabes cuál es el nombre del Montañeros? MONTAÑEROS BANCO GALLEGO.
Tienen "0" aficionados y un Banco detrás que paga "todo".
Es el señor Epifanio Campos quien pone el 100% del presupuesto anual.

Volvemos a lo de siempre, se habla con total desconocimiento y sin respeto.

Si Caneda se fuera esto no existiría. Y si sube el abono es porque las empresas no ayudan y mucho menos el Ayuntamiento.

Pero tú lloras todo el día por los 100 euros sin saber que todos los abonos de la temporada no llegan a cubrir más de dos meses de presupuesto.

Da tu nombre y explícanos a todos cómo llevarías el equipo a tercera división con abonos a 50 euros.

Nuestro campo es conocido en toda España como "El futbolín de San Lázaro", y eso porque somos los de toda la vida, aunque la entrada fuera gratis.

Por favor, explícanos tu proyecto con números (no hagas el Pepe Luis).

1.000 abonos x 50 euros= 50.000 euros (presupuesto de un equipo de 2ªregional).
Teniendo 4.000 socios (no existen en todo Santiago)tendrías 200.000 que no te da ni para empezar.

A lo mejor eres un crack de las finanzas, tienes tu oportunidad.

Anónimo dijo...

que bajas se presentan para este partido¿?

Anónimo dijo...

ese castro imos darlle caña quee son unha banda de vellos e pataqueiros

Anónimo dijo...

Y te recuerdo que en Somozas, el Alcalde Mafioso es el Presidente del Club.

Si no ascienden no es por dinero, es porque nadie quiere ir allí a jugar y porque el Alcalde sabrá de política (que lo dudo), pero de fútbol no tiene ni puta idea.

Pues aquí: ni Alcalde ni Banco, así que "muy lamentablemente" el precio es 100 euros. (Que según tu teoría roba el cacique de Caneda y se va a Brasil y tiene una cuenta en Suiza y un chalet en California,...pero que yo llevo viendo tres años con el mismo coche y comiendo en el Palleiro).

Este equipo lo salva la honestidad y esfuerzo de los jugadores, la afición y Caneda, (y tú con tus 100 euros puedes presumir de ser una de las 400 personas que ayuda al club).

Veamos la botella medio llena.
Mira dos años atrás y te darás cuenta que esto marcha, y que marchará mejor.

Hoy eres "lider" en Preferente, con la afición volcada y un equipo que da gusto ver jugar al fútbol.

Lo del Somozas valió más que 100 euros.

Anónimo dijo...

Cando non son os 100 euros son as equipacións, se non as equipacións, os xogadores extranxeiros, se non os de fora, é que non temos bar, cando temos bar é que non imos ascender, cando imos ascender é que o lalín está segundo en 3ª e caneda é un cacique,cando presentan un recurso contra nós e que temos a culpa, cando gañamos, que non poderemos ascender, cando podamos ascender que o estadio non está preparado para xogala uefa...podemos facer un blog para aficionados e outro pra criticar o que sexa.
Aínda lembro cando Williams Amaral ía embargalo noso clube e denunciar e bla, bla, bla,...
Gracias a Deus! E unha milagre estar onde estamos despois de superar tanta traxedia.
Coidado co Castro

Anónimo dijo...

nin coidado co castro nin ostias o compos a terceira e eses do castro ken carallo son a quen lle gañaron eses tios ken os coñece

toncholeto dijo...

De momento no se nada de bajas para el proximo partido, aunque creo, y eso tengo que comprobarlo aun, que angelo estaba apercibido y vio su quinta amarilla el otro dia. Si Catu no puede recuperarse para el domingo, trnaquilos, que el que salga lo hará de maravilla.Y yo quiero remontarme como hacen otros lectores de este blog al partido del año pasado, donde ganamos de penalty en el descuento (ole tus huevos Luis¡¡¡¡¡), y tampoco se jugaban nada los del castro.Ojo con ellos.

Anónimo dijo...

Ese que ve la botella medio llena da demasiadas explicaciones y no es necesario que entre tantes veces a molestar,no necesitamos sus tonterias,se cree el rey del mambo y se nona que es del extraradio,y ya vemos sus excasos conocimientos serias un buen tipo si no molestaras mas mejor estabas en la aldea, pero desde que vas al futbol notamaos que progresas lo cual e de felicitar animomo macizo sigue REXEITANDO as IMITACIOS

Anónimo dijo...

Imaxino que dende Somozas lles pagarán unha mariscada aos do Castro por gañarnos, 4 puntos de diferencia dan a tranquilidade ante un mal paso, pero nada máis.
De todos xeitos eu penso que podemos gañar os 4 partidos, e é o que temos que facer, para que o último partido na casa sexa unha festa, e despois gañarlle ao campión do grupo sur e ser campión da preferente autonómica, volvendo a 3ª pola porta grande.
Ollando comentarios anteriores, non penso que unha rebaixa leve moitos máis siareiros, decantaríame máis por unha campaña pública, voltar a ver os carteis polos bares e comercios anunciando o partido, convencer aos que diron a espalda de que o compos está vivo, que fai un futbol vistoso, que non necesitamos imitacións.
Por outra parte sería estupendo que como agasallo aos aficinados o clube dera a oportunidade aos socios de retirar unha invitación para os partidos que quedan, sería un bo reclamo de cara á temporada que ven.
Foreza kompossssssssssssssssss

Anónimo dijo...

tiene gracia que alguien diga EL ALCALDE MAFIOSO del somozas teniendo aqui a jose maria caneda...

Anónimo dijo...

bueno en somozas cobraban 5€ la entrada pero ya visteis la grada que tenian, yo todo la primera parte de pie y aguantado la lluvia que en la grada no tenia sitio, prefiero pagar 10€ y por lo menos sentarme y no mojarme.
aupa compos

Anónimo dijo...

Vamos a ver. Dejad de decir tonterías. Sin Caneda actualmente el Compos no existiría o estaría peleando por no descender a primera autonómica. Sin Caneda, yo y otros, el Compos hubiese desaparecido en 1988. Sin Caneda el Compos nunca hubiese estado en primera. Sin Caneda se descendío de segunda división a regional preferente. Y con Caneda estamos a punto de volver a ascender.
Probablemente aún estaríamos en segunda división si no fuese por culpa del peor alcalde de Santiago de Compostela de toda la democracia.
A ver si os enterais, dejais de decir tonterías y de llorar por cien euros.
Aupa Compos!!!

Anónimo dijo...

Caneda deja entrar a un acompañante gratis con cada socio.
y si esto te parece mucho ponlo a 5euros.
llenemos san lazaro
hablemos todos con los mas cercanos
para invadir el campo
vamos camino de 3ª
aupa compos

Anónimo dijo...

toncho,fun con catro amigos a somozas e foi un partidazo,pero alguien veu un penalti a vladimir???? a.m.s.

Anónimo dijo...

Non entremos en comparacións con ningun equipo. O Compostela non ten subvencións de ningunha institución y así é moi dificil facer o que fai Caneda.Falar do Presidente do Clube deste xeito a min persoalmente molestame porque sei as dificultades que hay para conseguir os cartos.Eu fun Presidente dun equipo de 3ª División nove anos e dende logo sin subvencións é imposible competir con ninguén salvo que teñas un mecenas como Epifanio Campo ( caso Montañeros), e menos tentar un ascenso .O Compostela ten futuro sen dubida pero é necesario que todos apoyemos o máximo. O primeiro, acudir o campo o domingo a animar coma nunca e axudar a ascender equipo.Segundo, o Concello ten que axudar o clube tal como fai con outros equipos da cidade....FORZA COMPOSTELA

Chico_Percebe dijo...

Mira, yo soy socio y pago como todos 100 euracos por temporada, con la diferencia q yo al vivir en Madrid no veo ni un solo partido (bueno, uno si)en todo el año, y... ¿acaso me quejo?. Desde mi punto de vista lo q cueste es lo de menos, lo importante es ayudar al club a ser lo q fué. Entiendo q cada uno tiene sus circustancias económicas, pero prefiero pagar 100, no ver un partido en todo el año y ascender xq tenemos un equipazo, que pagar 50, ver todos los encuentros y estar en mitad de tabla xq no se a podido hacer un buen equipo xq no había presupuesto.

Chico_Percebe dijo...

Pero eso no quita que apoye lo de entradas mas baratas estos últimos encuentros u otro tipo de iniciativa similar q ayude a q la gente venga en masaa animar al club.

Anónimo dijo...

os xuvenis xoganse o descenso este sabado asike xa sabes necesitannos

AUpa compos

Anónimo dijo...

Ese activo noUn clube precisa de fondos económicos,pero o seu maior activo é o sentimento e a emoción colectiva de ver algo propio que tenta superarse ata a acadar as mellores metas.
Compos é a grandísima afección que nestes momentos FAI CLUBE, DA VIDA Á SÚA ESEDÉ NÓS COMO AFECCIÓN E CLUBE DEBEMOS MEDRAR PARA VOLTAR FACER HISTORIA DEPORTIVA E SOCIAL.

Anónimo dijo...

vaya banda de gilipollas q sois.4 mataos de mierda que no os dais cuenta de que caneda solo siente los colores del dinero y los putos extrangeros solo estan para enseñarse.mucha gracia me hacen cuand besan el escudo...aer cuantos estan pal año listos...putos mataos q no veis mas q un sueño.ojala fuese asi de bonita la vida pero yo tengo una familia y un hijo jugando ahi y tener q pagar para que caneda se quede ese dinero...imbeciles

Anónimo dijo...

cayate matao vete a tomar por el culo. me hace gracia los q entran aki a tocar los cojones, si no estas de acuerdo q tu hijo no juegue en el compos y no pagues el abono. Cuando ascendamos y volvamos a estar arriba volveran los q qieren entrar gratis y pasarle la mano por la espalda al presi, jijiji no se q no se cuanto, todo pegas.
Forza Compos, xa qeda menos para chegar á nosa meta!

Anónimo dijo...

CANEDA=DIOS, dejad el debate, tiene razón el comentario de por ahí arriba, sin el de 2ª a luchar por no bajar a primera preferente.Con él primera, nunca se hubiera soñado, de vuelta (NADIE QUISO COJERLO, NADIE como en el 1988), resurgimos.
Eso sí si lees esto presi, enrollate como hacias cuando peleabamos por no bajar. 1 SOCIO=1 ENTRADA!! NO CABRÍAMOS EN TRIBUNA.
PRESI ESTAMOS CONTIGO...

Anónimo dijo...

CANEDA=DIOS, dejad el debate, tiene razón el comentario de por ahí arriba, sin el de 2ª a luchar por no bajar a primera preferente.Con él primera, nunca se hubiera soñado, de vuelta (NADIE QUISO COJERLO, NADIE como en el 1988), resurgimos.
Eso sí si lees esto presi, enrollate como hacias cuando peleabamos por no bajar. 1 SOCIO=1 ENTRADA!! NO CABRÍAMOS EN TRIBUNA.
PRESI ESTAMOS CONTIGO...

Anónimo dijo...

para min caneda ten moito mérito o que fixo, colleu un equipo moi fodido no 98, e pouco a pouco foino ascendendo con moi bos xogadores. O problema de caneda aparecen cando ascendemos a primeira división e conseguimos a permanencia, que empeza a actuar coma lopera e Jesús Gil (que pena que non lle dera a caneda a ostia), cando empeza a INSULTAR Á AFECIÓN, (vou a limpar o campo de borrachos, drogadictos e melenudos),A INSULTAR ÓS POLÍTICOS (Perez Varela é un borracho, e todo o que dixo do concello).

E pretende que a xente o apoie??? O ano pasado case ascendemos con prácticamente o mesmo equipo base e cun abono a 50 euros, e as entradas a 6 euros....

Anónimo dijo...

Prepararse para o domingo que o castro coa panda de vellos pataqueiros vaivos dar que roer.Podedelo ter ben seguro.Os vellos pataqueiros teñen un curriculo bastante bo a nivel de preferente. terceira division e algun incluso en 2ª B asi que tan pataqueiros non serán. Ademais hai xogadores moi novos que tan a moi bo nivel.Bo partido o domingo

Anónimo dijo...

como ten qe joder estar pa subir a 2b e non ter unha rata qe os apoie! eu vivo en somozas,marxei con 15 anos de santiago e este fin dinme de conta qe axente compostelan e blanqiazul..impresionante!

Anónimo dijo...

como ten qe joder estar pa subir a 2b e non ter unha rata qe os apoie! eu vivo en somozas,marxei con 15 anos de santiago e este fin dinme de conta qe axente compostelan e blanqiazul..impresionante!

Anónimo dijo...

Penso que no tema de Caneda xa está todo dito, se non está el quen vai a estar, máis eu penso que sinceramente ama ao Kompos.
En canto á subida deste ano dos prezos dos abonos, teño que dicir que me pareceron bastante caros, pero despois de ver a os grandes partidos que se fixeron esta temporada penso que pagou a pena, e sen dúbida volverei a pagalos a temporada que ven, polo das entrada a verdade e que non me preocupo, pois o que queira ver un partido que se foda, e pague, senón sempre estará a posibilidade do abono.
Iso si para celebrar o logro de somozas sería unha boa idea que os abonados triveramos unha entrada gratis.
Gracias Caneda, por alimentar un soño, que xa unha vez se fixo realidade, ¿porqué non pode volver a pasar? non é fume o que se vende, eu aposto polo Kompos con Caneda.
Forza Kompossssssss.

Anónimo dijo...

Toncho selección, Toncho selección...
Eres sen dúbida o máis grande siareiro do Kompos, esta páxina ten unha grande repercusión entre a familia compostelanista, e debería ter todabía máis relevancia se cabe.
Sen dúbida o clube tiña que aprobeitar esta opción, un portal web sería ideal para entrar con pé de modernidade na 3ª división.
Ánimo e sigue así, sempre seguirei este blog.