jueves, 27 de octubre de 2005

Previa: SD Compostela - Ciudad de Santiago

Este domingo, presumiblemente a las 5 de la tarde, nos enfrentamos al Fátima, en un partido que sin duda, despierta un gran interés entre los aficionados al futbol local en la ciudad de Santiago.
En la pagina del Fátima, se realiza un resumen de la previa, por lo que no me voy a explicar mucho, sobre todo porque no tengo tiempo, y además, porque al ser tampocos los que leemos esto, no creo que nos vayamos a enfadar. Decir que se decalrara dia del club, por lo que los socios que no tengan el carnet de 40 euros, tendran que pagar 10 euritos.
Esperemos que el Compos gane, y que no se produzca ningun hecho lamentable que perjudique a ningun equipo.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Moito cidade de santiago pero a web a teñen aloxada nun servidor francés en vez de barrer para a cidade.

Anónimo dijo...

Xa sabes... o de aqui, non vale, pero o de fora eche o millor.

Anónimo dijo...

boas que tal?
toncholeto, so dicirche que creo que son 10 euros os non socios, e 5 os socios con carne de 30,pero non sei que me da que os de 40 tamen imos ter que pagar...un saudo, e a por eles¡¡¡

Anónimo dijo...

pois seria unha putada¡¡¡, a min dixeronme cando saquei o carnet que os de 40 non pagaríamos nada nestes partidos. Se o final e certo, darame que pensar pero que moito...

Anónimo dijo...

a min tamen me dixeron eso, pero xa no partido de copa diputacion contra o betanzos pretendian que pagasemos...bueno,xa se vera¡
por certo, alguen sabe como conseguir entradas para o partido da selecion?ou cando saen a venda?
porque me parece que van ser moi complicadas de conseguir, din que o 70% son invitacions...

Anónimo dijo...

HOME , NON ME EXTRAÑARIA.
De momento eu non oin nadiña, pero saben como vai esto das modas, seguro que ira moita xente para sair na puta foto, e os aficionados a este deporte, que lles dean, aunque pensado un pouco, o 70% de San Lazaro son sobre 7000 e pico invitacions, pareceme moitos amiguetes e enchufados, pero nunca se sabe.

Anónimo dijo...

si a verdad e que son moitos enchufados...jaja¡pero que sabe, entre politicos e familias e amigos...despois ex-xogadores, clubes federados...
o que esta claro e que moitisima xente vai quedar sin ir, espero non ser un deles¡
saudos e forza COMPOS, maña a por eles¡¡

Anónimo dijo...

Con todo o respeto non estou dacordo con Helena. Non sei se o servidor é francés nin me importa. Estou tecleando nun ordenador xaponés, teño unha impresora americana, traballo para unha empresa alemana, pasei as vacación en Marrocos (Marrocos, non Marrozos, que tamén podería ser) xantei onte nun turco, merquei un coche italiano, ceei cun bo Rioja para acompañar unhas zamburiñas que non sei de onde eran... Que mási queres que che diga. Síntome galego coma o que máis. As patacas viñeron de América, e se non as trouxeran daquela, por ser de fóra, hoxe non podiamos comer cachelos. Eu penso que hai que ser máis abertos, e se é verdade que teñen un servidor francés (non sei se os hai galegos) será porque é máis barato oun ofrece mellor servizo..., ou porque lle cadrou. Felicito a Toncholeto por esta páxina, porque penso que o fútbol debe ser un lugar de encontro e non de desencontros. Anque non son do Compos non teño nada en contra, pero non me gustan os gritos que ás veces se dan nos campo de fútbol, moitos deles froito da incultura, e por tanto mui difíciles de evitar. Eu volvo polo Cidade de Santiago, i espero que eso non lle moleste a ninguén. En canto a eso que di Tom de que o da fora é o mellor, pois ás veces si e ás veces non, pero cada un ten dereito a escoller o que queira. Se non fose asi, tampouco fóra mercarían a roupa de Zara ou as conservas de Escurís... A min dame de comer unha empresa extranxeira e sin embargo vivo en Galicia. Citroen é francesa e da de comer a moitos galegos... A vida está montada así e hai que adaptarse. Unha aperta a Tom e a Helena e notraboa a Toncholeto polo ton moderado da páxina, que facilita o diálogo.

Anónimo dijo...

Gracias a Bernardo por ler o meu comentario.
Teño que rectificar a miña primeira entrada posto que a paxina é "ciudad de santiago", en vez de "cidade de santiago"

Tes razón no que dis e estou dacordo casi totalmente.
Aproveito para comentarche que sí existe unha empresa de aloxamento web e é da "cidade" de santiago.

Noraboa por este blog extraoficial.

Anónimo dijo...

pois poderías decir o nome dese servidor, Helena, para que a xente o conoza, pois nunca se sabe... I eu non estou en contra do deiquí, pero tampouco do de fóra. Estou a favor da xente que fai ben as cousas sexa de onde sexa, da xente educada, do bo servicio ó cliente... E si é deiquí, mellor. Pero non exclúo a ninguén, nin no traballo nin na vida. Unha aperta.

Anónimo dijo...

pienso que se refiere a dinahosting, www.dinahosting.com

Esta cerca del Derby, el cafe-bar.

Anónimo dijo...

Hola Bernardo :-)

Efectivamente refirome a Dinahosting.
É unha empresa de Santiago, eu son cliente e estou moi contenta con eles.

Saudos.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Para que vexades que en todas parten cocen fabas. O que eu vos dicía, as cousas ás veces non son tan sinxelas como semellan, nin nunca chove ó gusto de todos. Así é a vida. Hai que se adaptar.