jueves, 27 de marzo de 2008

¡¡¡¡¡GUERRA!!!!!


La federación gallega da via libre para que este asunto se prorrogue en el tiempo, cuando deberia de cortarlo de raiz y no dejar que el Somozas se saliese con la suya.
Os dejo las sanciones aquí. Ya lo sabeis, partido calentito en Somozas para dentro de cuatro semanas. Antes, hay que ganarle al Sada, despues al Vizoño y despues al Burela.
Vamos chavales, demostrad en el campo lo que otros no saben hacer.

33 comentarios:

Anónimo dijo...

hai que foderse¡¡¡¡¡

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

puto compos hijos de puta

Caneda mercenario, cabron vives como dios gracias a jugar con los sentimientos de una ciudad

Anónimo dijo...

calla la boca gilipollas, vete a otro foro a caldear el ambiente subnormal

Anónimo dijo...

A ese anonimo decirle que Caneda tambien nos hizo soñar en primera division

Anónimo dijo...

O tema está claro, o obxectivo é desestabilizar, hai que ter a cabeza fría, porque o próximo será, como pasou a temporada pasada, arbitraxes inxustas, e decisións arbitrarias.
Pola miña parte vou a apoiar ao Compos e a Caneda ata o fin, temos que gañar os nosos partidos, e tratar de recuperar o primeiro posto, e si é posible sacar unha distancia suficiente polo que puidera pasar.
Forza Kompos, Fora Mercenarios, As Somozas cheira mal.

Anónimo dijo...

caneda soñar? caneda levou po saco millons de pesetas a costa de fichar xogadores normaliños de fora pero que levaba unha comision descomunal e viaxando por brasil en viaxe de Placer qu eso o sabe todo o mundo.. caneda pudrete e devolve o que roubaches

Anónimo dijo...

que pesadiño leva este 2 semanas ca mesma leria das comisions e os viaxes de placer. creese mercedes mila jejejejeje

Anónimo dijo...

Sin el habriamos desaparecido hace ya 20 años....y dejemos de hablar de Caneda!!
Que este domingo hay un importante partido contra el Sada!!

noquieroacordarme dijo...

Simplemente como fiel seguidora del blog me gustaría dar mi opinión, por desgracia no soy especialista en el tema, pero cabe la posibilidad de que ante cualquier reclamación (dentro de una lógica por supuesto) sea obligatorio dar traslado a la otra parte para que realice las alegaciones oportunas y en función de estas y de la reclamación presentada la Federación tome una decisión. Aunque bien es cierto que si todo es tan claro como parece, la Federación no debería haber admitido siquiera la reclamación del Somozas, motivando por supuesto dicha inadmisión. Desconozco como funciona la Federación en este sentido pero no estaría de más saberlo.

Anónimo dijo...

O que di que caneda encheu os petos, cobrano comisións de fichaxes teñolle que decir:
aínda que así fora, o compos nunca ficho xogadores caros, temos que agradecer que cos presupostos que manexaba o equipo, foi a hostia estarr catro anos en primeira, e penso que o fin do soño foi baxar con xogadores con fichas de primeira, e ter a mala sorte de non ascender nese ano, o que nos levou a rematar coas arcas, malvender os terreos dun xeitpo desesperado aos amiguiños do alcalde, para que logo os recalificara, seguro que el si que levou algo para a buchaca.
Polo tanto merdento de merda, ten en conta que este é un blog a prol do compos e deixar de romper os collóns con que Caneda é un ladrón ou se é fillo dunha cadela, por mín sempre direi AUPA COMPOSTELA CON RAZÓN OU SEN ELA.
O do Somozas non ten nen pes nin cabeza, hai que empezar a mobilizarse e ver de alugar transporte para ir a peito descuberto e co coitelo nos dentes a polo partido As Somozas, fai tempo que non se organiza nada, podíamos pedirlle a BUGALLÍN QUE SUBVENCIONE TAL COMO FIXO CO CIUDAD O ANO PASADO. JEJE

Anónimo dijo...

a federacion todos sabemos como funciona,e non funciona mal,FUNCIONA PEOR,estan ahi catro chikilicuatros(respetando por suposto a este)que o unico que fan e tocarlle as pelotas o compos,e favorecendo a todos os demais,mira se funciona mal que ayer tiña que entrenar o amio entre outros nas cancelas as 6,30 e cando os rapaces chegaron ali resulta que estaban xogando un partido de cadetes entre santiago e ferrol, e claro a dar volta pa casa uns rapaces de 10 e 11 anos,estaba ali un tio da federacion e preguntaronlle quen era o entrenador da seleccion de santiago,e dixolle que non o sabia.esta e a federacion que temos,unha merda cogada dun pao.

marcos dijo...

noquieroacordarme ten razón, este é o xeito normal de actuar da Fedración, ten que ponher a denuncia en mans do clube denunciado.

Anónimo dijo...

efectivamente, noquieroacordarme tiene toda la razón: la federación ha de dar traslado a la otra parte para luego poder resolver.
No podría actuar de este modo si no estuviera interpuesto en plazo y forma, pero eso es lo único que ha respetado el Somozas, PORQUE EL CONTENIDO, ES DECIR; EL FONDO DEL ASUNTO, (que es lo que se valorará) es UNA MIERDA Y NO VA A PROSPERAR, hagan las apelaciones que hagan (aunque en el Comité de Apelación, por desgracia, tenemos varios enemigos históricos del Compos).

Si la Federación pudiera, al más mínimo indicio, y sin lugar a dudas, nos sancionaría.

Son corruptos y han demostrado ENEMISTAD MANIFIESTA a nuestro club.

Recordad que el SECRETARIO EN FUNCIONES (un comemierda lameculos, JUAN CARLOS), es el mismo HIJO DE LA GRAN PUTA que la CAGÓ CON LAS FICHAS Y LUEGO NOS ECHÓ LA CULPA.

Ahora, por comepollas lo han ascendido, Y NOS ODIA.

FEDERACIÓN=CORRUPCIÓN

Anónimo dijo...

Pido sinceras disculpas a quienes ofenda con mi vocabulario, pero es exactamente lo que siento, y lo que siento sólo lo puedo expresar con esas palabras.
Ese hombre de verdad nos odia y nos torpedea constantemente.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
toncholeto dijo...

yo tb. estoy cabreado, pero NO hace falta que des nombres, QUE AL FINAL todo se sabe.
vamos, no podemos hacer nada mas que animar a los chavales para que ganen al sada.

Anónimo dijo...

o que e lamentable e que se diga que si caneda roubou cartos fixo ben.pobre.

jorgito dijo...

puta federacion y puta la madre k los pario

Anónimo dijo...

Toncho, con todo respeto, no entiendo por qué borras mi post, en el que indico el nombre de la persona de la Federación Gallega que nos persigue.
Si la gente tiene derecho a mencionar a CANEDA o BUGALLO, entre otros, yo me creo con derecho a decir que su nombre es
JUAN CARLOS GARCÍA CARNEIRO.
E insisto que siento un gran respeto por tí y por tu trabajo, pero es que NO ES TODA LA FEDERACIÓN LA QUE NOS PERSIGUE, Y ES INJUSTO QUE TIPOS ENCANTADORES COMO EL PRESIDENTE DEL MIÑO, que trabaja allí, sean criticados CUANDO LA PERSONA EN CUESTIÓN ES UNA Y SE LLAMA JUAN CARLOS.

Lo siento mucho amigo por mi insistencia.

Tampoco me importaría poner mi nombre y apellidos si es necesario.

Anónimo dijo...

Es una opinión, acerca de una persona que tiene un cargo semipúblico o público, que podrá estar fundada o no, pero una opinión.
Y los blogs nacieron hace años para que cada uno pudiera expresar libremente sus opiniones.
Si árbitros o el Presidente del Somozas han sido criticados, también en ocasiones Meana u otras personas, por qué no al SECRETARIO DE LA FEDERACIÓN que lleva dos años persiguiéndonos sin parar, actuando con mala fé, mintiendo, perjudicando a nuestro club (caso Pato, cagada espectacular de este hombre, y un largo etcétera).
No es justo

El Presidente del Montañeros PRESUME de presentar las fichas el viernes y que le pongan fecha del JUEVES, DE LO QUE DOY TESTIMONIO PERSONAL.

Así que no me jodan, JUAN CARLOS nos perjudica y luego se sienta en las cenitas con FAUSTO (Montañeros) y lame el culo a todo el que puede.

NO DEBEMOS CONTARLE PELÍCULAS A LA GENTE, NOS PERSIGUE, ESTÁ ENFADADO PORQUE CANEDA UN DÍA HABLÓ MAL DE ÉL EN LA RADIO, Y NOS PERSIGUE.

NO HAY MÁS

Un abrazo amigo, a veces tú también te cagas en alguien, el anonimato ofrece estas posibilidades. No se perjudica al club y se queda uno tan agusto.

JUAN CARLOS, QUE TE DEN POR EL CULO

Anónimo dijo...

Votos a favor?
Votos en contra?

Anónimo dijo...

SR.CANDOCIO YA SABEMOS QUE ERES FRANQUISTA Y FASCISTA.
PERO IGUAL QUE LOS IDOLOS Y SIMBOLOS HAN CAIDO TU TAMBIEN CAERAS.
NO CONSEGUIRAS QUE CAMBIEMOS DE IDEA POR LO TANTO CUALQUIER DIA TE VAS A TRAGAR TU PROPIA MENTIRA.
YA NOS VEREMOS LAS CARAS EL DIA DEL PARTIDO.
SIEMPRE ESTAREMOS DETRAS DE TI,
CUIDATEEEEEEEE.
AHOGATE EN LOS RESIDUOS QUE TE ENVIA TODA GALICIA.
LO VAS PAGAR CARO.
AUPA COMPOS

Anónimo dijo...

TONCHO,TIENES ALGUNA NOTICIA SOBRE LA INVASION DE SOMOZAS.
CUALQUIER AYUDA QUE CREAS NECESARIA ,PONLA EN TU BLOG.
POR CIERTO SIEMPRE QUE CONOZCAS ALGUNA NOTICIA AL RESPECTO DE LA MALA ALINEACION PUBLICALO.
GRACIAS
AUPA COMPOS

Anónimo dijo...

Aupa Kompos, Aupa Kaneda, Puto Somozas

Anónimo dijo...

a actitude do somozas dende o primeiro momento pareceme ruin e malintencionada,e buscan con artimañas que non son de recibo o que ai que gañar no campo, e isto no estaria mal, se a reclamacion tivera algun sentido ou sosten normativo pero creo que as normas estan claras e non ai mais volta que darlle, pero claro agora e cando fala a federacion e polo de pronto admite toda este bulo sinsentido e dalle se cabe ainda mais publicidade, poñendo a xente nerviosa, ca incertidumbre sobre o tema. Eu esperome calqueira cousa destes energumenos da federacion galega de futbol. Descoñezo eu os nomes de quenes son os que dirixen as suas iras contra o compos, pero de xa fai moitos anos que dende a federacion non somos moi ben vistos. De todos modos, eles teran que ter coidado con de dictaminen porque a norma creo que esta ben clariña, e aqui poderiase armar unha boa. Non quero nin imaxinar de que o final de tempada, dependamos desta historia para resolver un posible ascenso. PODE ARDER TROIA.

Anónimo dijo...

quien tiene la ultima voluntad sobre el problema con el somozas.
si la copa del sar tiene valor para unos como para el compos puede ser que no.
un consejo para los ciudadanos de somozas.
el dia del partido veniros a ver la catedral y los monumentos,
es por vuestro bien.
cualquier incidente ¿el culpable ya sabeis quien es ?
vuestro alcalde fascista.
fuera pp

Anónimo dijo...

vaya titulo el de este bogg: guerra! con admiraciones, en fin, luego diras que la violencia y tal y tal.. q pena

Anónimo dijo...

mira anomimo de arriba a violencia a esta a sementar primeiro o somozas e logo a federacion, asi que o que non vamos a facer os demais e calar coma parvos e aceptar o que digan 3 borrachuzas que non teñen nada mellor que facer que tocar os huevos. que xogen ostia e que gañen no campo, que o que fai que facer e deixarse de fastidiar os demais con mentiras.
forza compos

Anónimo dijo...

mira anomimo de arriba a violencia a esta a sementar primeiro o somozas e logo a federacion, asi que o que non vamos a facer os demais e calar coma parvos e aceptar o que digan 3 borrachuzas que non teñen nada mellor que facer que tocar os huevos. que xogen ostia e que gañen no campo, que o que fai que facer e deixarse de fastidiar os demais con mentiras.
forza compos

Anónimo dijo...

GUERRA HOSTIA!!!PERSEGUIR OS ARBITROS IGUAL QUE ELES NOS PERSIGUEN A NOS.QUE SINTAN OS NOSOS BERROS MOI PRETIÑO DAS SUAS ORELLAS.E DEIXARLLE BEN CLARIÑO ÓS XUDICIALMENTE PERSEGUIDOS MANGANTES DA FEDERACION,QUE INTENTAN ROUBAR AGORA TODO O QUE PODEN PORQUE SE LLES ESTA ACABANDO O LATRONICIO...,QUE CON NOS NON HAN PODER...
Hai que distinguir eso sí,e non meter ós aficionados do Somozas,que non teñen culpa ningunha.Nin sequera os xogadores.Os culpables son os que moven os fios.Por eso a violencia non ben a conto,e menos contra xente que só pretende apoiar ó seu equipo,xustiño coma nós.
Dende aquí debemos dar exemplo e tendera man a equipos humildes que tentan medrar.Que gañen no campo,se saben e poden.
A quen hai que quentarlle as orellas é a estes ladróns que se cren que están por encima do ben e do mal,árbitros ,federación,e directivos como os do Somozas...

Anónimo dijo...

temos que pensar ca cabeza e non cos pes,temos que darnos conta que escribindo aqui no vamos a arreglar nada,aqui deberiamos de escribir cousas pra axudar o equipo a mellorar e animalos a loitar polos intereses do club en general e de eles en particular.cando se quere facer algo en contra de alguen(chamemoslle f.g.f.,alcaldia etc.)ay que sair a calle con toda a aficion que ten o compos e manifestarse donde sexa,pra que vexan que estamos unidos co noso equipo e que que o noso club esta respaldado por todos nos.escribindo aqui solo nos enteramos nos pero si nos facemos oir,creo que outro galo nos cantaria.e podese aproveitar o partido contra o somozas(que parece que vay ir moita xente) pa facer unha manifestacion,por santiago antes de coller os autobuses.

Anónimo dijo...

o do Somozas non vai a ningures. O que fai a Federación é abrir dilixencias e dar trasladoa o Compostela antes de dicidir. E o legal y o lóxico. Pero ainda que o Compos non presentara alegacións a Federación tería a obriga de aplicar o Reglamento y aqui,a única e posible resolución é a desestimación. Tranquilidade por tanto. Esto ven durando unha semana mais menos.
animar o domingo o noso clube e gañarlle o Sada e deixarse de caralladas.