lunes, 31 de marzo de 2008

Articulos, fotos y videos del partido

Resumen de El Correo Gallego. Album de fotos del partido. Ocasion de Ruben Marquez. Ocasion de Catu. Jugada de ataque en la primera parte.
Informacion y entrevista en Radio Galicia (Por Toño Bermudez e Ivan Pereira).
video

21 comentarios:

Anónimo dijo...

moi chula a foto de vladi

Anónimo dijo...

o equipo xogou moi ben, fixo un bo partido pero temos ke levar os xogadores o corpiño, porque esto xa e de chiste, non se pode fallar tantas ocasion claras como esta a pasar, pero bueno o importante son os tres puntiños. Respecto a olivier, e normal que o camnbiara estaba moi perdido, parecia ke xogaba co sada en vez de co compos, de feito viuse que petter tiña que sair siempre a banda remendar un pouco. Agora a pensar no Vizoño

XAN CAN dijo...

CREO QUE ESTAMOS NA LINHA. O EQUIPO DEBEU SENTENCIAR ANTES, PERO POLO MENOS, ENTRENA O "COMO XOGAR EN TENSION", AUNQUE OS AFEZOADOS NON NOS GUSTE NADINHA. AGORA TOCA PENSAR NO VIZONHO, VAI SER DURO DE ROER. CASE TAN DIFICIL COMA CHEGAR. TONCHO, NON CHE SEI COMA IRES, SEI QUE E NO CONCELLO DE ABEGONDO, PEOR DESPOIS, NADA MAIS.

Anónimo dijo...

me parece incrible ,vale que non estivo moi acertado no partido olivier,pero tampouco o fixo tan mal.eu persoalmente vin bastante peor a ruben marquez,o de el si que non ten nome porque olivier polo menos loito bastante encambio ruben valla por dios.

Anónimo dijo...

si pero ruben non estaba a perxudicar o equipo dentro do que cabe xa que xoga diante, pero pola banda estaban entrando como querian e tiña que ir sempre petter a tapar, pero bueno eso xa pasou. agora a pensar no vizoño

Anónimo dijo...

Eu entendo que é culpa do entrenador e unha falta de respeto ó xogador.
Non o estaba a facer tan mal, (podo recordar 26 partidos de Martínez peores), pero hai clases no vestiario, diso non teño dúbida.
Tampouco entendo os cambios para manter o resultado nin a entrada de Alfonso.
Baleato non está moi fino.

Anónimo dijo...

Creo que imos perder a reclamación co Somozas.Díxome undirectivo da federación que o somozas tiña razón que sempre se cumplía primeiro a vermella e logo a acumulación.Díxome que a copa do sar é un competición oficial pero só se poden cumprir as vermellas e nunca as acumulacións.Busquei en internet e mirade o que atopei:
SANCIÓN
El Villarreal recurrirá la roja directa de Coloccini

10/01/2004 R. B.

comentarios enviar imprimir valorar añade a tu blog

El Villarreal C. F. presentará el correspondiente recurso ante el Comité de Competición por la la tarjeta roja directa que recibió su futbolista Fabricio Coloccini durante el partido de Copa del Rey del pasado jueves. La entidad amarilla es optimista en que la roja de Coloccini se quede, como máximo, en amarilla, ya que considera que la redacción del acta del colegiado gallego González Vázquez no se ajusta a la realidad.

Según el acta del partido ante el Sevilla, Coloccini dio una patada a un contrario sin estar el balón en situación de juego, un extremo que queda descartado si se visiona el vídeo del encuentro.

La tarjeta roja que vio en la Copa el defensa argentino del Villarreal, unida a la acumulación de amonestaciones que arrastra, le priva, de momento, de poder jugar los dos próximos partidos de Liga: frente al Valladolid y el Málaga, ambos en el Madrigal.

Al haber visto una tarjeta roja directa, según la normativa de la RFEF la sanción debe cumplirse en el primer partido siguiente de competición, por lo que la sanción que llevaba el jugador pendiente por acumulación de amonestaciones en la Liga se traslada al siguiente partido del torneo de la regularidad. Así, el próximo partido que podría jugar Coloccini sería el de la vuelta de la Copa en Sevilla. Si el recurso del Villarreal prospera, el defensa argentino sólo se perdería el partido de mañana ante el Valladolid.



Sintoo pero creo que a cagamos.FORZA COMPOS AÍNDA ASÍ SEREMOS CAMPEÓNS!!!

marcos dijo...

pois podes coller autoestrada de a Corunha e Ferrol e donde ponha Vizoño saír, se non me equivoco o campo vese dende a autoestrada.

Anónimo dijo...

espero que te equivoques

Anónimo dijo...

manu a veu despois de rematar o partido, non durante o partido. asi que non penses que o somozas ten a razon, porque non a ten.

Anónimo dijo...

home eu non sei pero se os xuveniles lles quitan algun punto cada 2 semanas, moita idea non poden ter os que levan estes temas

Anónimo dijo...

a tomar viento compos!siempre teneis razón vosotros!el mundo está en contra vuestra!si metisteis la pata joderos!una roja dá igual que sea antes que durante que después!!paspán!!

Anónimo dijo...

e ti pa que te metes eiqui. ti si que eres un paspan ademais de masoca.

Anónimo dijo...

Al chico de la reclamación: el caso no es el mismo, se ve que a pesar de tus intentos no te has molestado en estudiar el caso en profundidad.
El caso está ganado 100%, y ya fue confirmado hoy en la Federación, (tú debiste ir a la de balonmano)
Lo que me duele es que cometas la torpeza de decir "creo que la cagamos"; efectivamente alguien la caga: TÚ, (por no estudiar las cosas detenidamente).

Anónimo dijo...

La reclamación está ganada, no creo que merezca la pena entrar a discutir con los ignorantes que hablan con total desconocimiento.

Para dar una opinión sobre estos temas,habrá que estudiar un poquito.

Chico_Percebe dijo...

Joder, solo a dado su opinión, no creo que sea para que os pongais así, no acertó, pero al menos a investigado, algunos estbais a verlas venir (incluido yo).

toncholeto dijo...

chico percebe, que tal con el proevolution???? a ver si algun dia pongo una captura de los que he creado (viva el composfrikismo¡¡¡¡)

Anónimo dijo...

xa veremos si está ganado como vos dicides...ogallá!pero argumentos,argumentos non dades ningún!!forza compos!!vos limitades a dicir que está gañado...tam´n había un documentado firmado pola federacion e según o clube é falso!e repito ogallá gañemos pero a min un directivo da federación díxome o contrario!!forza petter!!

Anónimo dijo...

Eu penso que non lle ensinaron ningunha tarxeta porque foi despois do partido, polo que o arbitro o reflexou en acta e nada máis.

Anónimo dijo...

vaya puta merda de foro

Anónimo dijo...

Hazte uno y habla con tu puta madre