viernes, 23 de octubre de 2009

Mirando hacia Guijuelo y un poco al pasado.

Ya sabemos que el partido es el domingo a las cinco de la tarde, que según la web del C.D.Guijuelo, se puede escuchar online por Radio guijuelo, y que lo arbitrará el sr. José Luis Pardo Martinez, del colegio Extremeño. Pero, mientras esperamos, Kleinho, en su canal de you tube, ha tenido la gran idea de colgar este video con una de las mejores actuaciones de nuestro Fabiano Soares cuando vestía la elástica blanquiazul. Asi que, a disfrutarlo, no está mal recordar los viejos tiempos de vez en cuando. Por lo demás, si os apatece escuchar a Fabiano en el día de su presentación, lo podeis hacer, via Radio Galicia.

4 comentarios:

sd dijo...

segun o periodico Depor Sport o Compos esta cerca de fichar a Paco Esteban un dianteiro que xogou no Malaga en primeira e en segunda xogou no Malaga B,Ciudad de Murcia,o ano pasado estaba no Girona,agora esta sen equipo polo que pode fichar xa porque o Compos ten duas fichas libres.Por certo hoxe Baleato no Correo di que Antelo fala cos xogadores por detras e que non chamou a ningun xogador dos que el dicia que eran validos po equipo,tamen di que na directiva hai moita xente pero pouco traballadora,pa min nada novo xa que e o mesmo que levo dicindo dende Agosto.Baleato e Antelo fai moito tempo que non se falan,por certo a ver si alguen lle axuda a Caneda a desfacerse de Antelo porque el non sabe como dicirlle que non o quere no Compos ou isto polo menos e que di por ahi.

Unknown dijo...

que grande ese 4-0 viva ohen viva fabiiiiiii

Tercera dijo...

Alguén sabe por qué o noso míster, sempre o será, Chus Baleato se adica agora a cantar country, con un grande éxito ademáis, baixo o pseudónimo de Trace Atkins??? Supoño que o novo tempo libre o invirte nesta outra paixón descoñecida para moitos de nós... jeje.
Unha aperta a todos e boa sorte míster, aínda que axente que traballa coma el non a precise.

jose luis sanchez dijo...

jajajajaja,e clavadiño¡¡¡¡¡¡ moi boa tercera