sábado, 5 de noviembre de 2011

Agenda para el fin de semana y el asunto Corredoira..

Preferente Norte:
Laracha - SD Compostela, domingo 6/11 , 17:00 h, Mnpal. Laracha
2ª Divi. Femenina:
SD Compostela - Gijón F.F., domingo 6/11, 12:00 h, As Cancelas
Liga galega Xuvenil:
SD Compostela 3 - 0 As Pontes, sábado 5/11, 16h, As Cancelas
2ª Auto. Xuvenil:
SD Compostela - Amio B, sábado 5/11, 9:30h, As Cancelas
Liga Galega Cadete:
SD Compostela - Xuv. Oroso, domingo 6/11, 12:30h, As Cancelas
Esto a lo que concierne a lo deportivo, porque fuera de lo deportivo, tenemos la dimisión de Juan Carlos Corredoira, quien dimite por 3 causas, fundamentales, según explica el en Radio Obradoiro. El audio lo teneis en la web de El Correo como en la de Radio Obradoiro, aunque yo tambien lo tengo aqui abajo.
A saber, la primera causa es Que no había relación personal con el presidente, y que hizo todo lo posible para que Corredoira se fuese, al igual que Hector Pardo, el anterior vicepresidente. La marcha Hector Pardo, es la segunda razón por la que dimite el hasta hora director deportivo. Hector Pardo fue quien lo llevo al club y sin el, Corredoira se siente solo en el club. Y la tercera causa es que deportivamente, no coinciden en nada.
La verdad, yo no fui a la rueda de prensa, pero el audio de Radio Obradoiro deja bastantes perlas. No se puede juzgar este hecho sin escuchar a la otra parte, es decir, a Quinteiro, y pienso que el presidente no saldrá a la palestra a defenderse de las acusaciones de Corredoira.
Personalmente, pienso que el club debe de estar por encima de las personas que forman parte de el, sea el presidente, jugadores, afición o director deportivo. Este tipo de noticias contribuyen a "canedatizar" el club, es decir, a darle protagonismo a los asuntos relacionados con la directiva, cuando lo que mas importa es la parcela estrictamente deportiva. Aqui teneis el audio, en 2 partes, así como la rueda de prensa de Juan Carlos Corredoira en Correo TV.



3 comentarios:

JC dijo...

Non creo que o Compostela perda moito marchando Corredoira.. de todas maneiras faime gracia que agora un dos problemas é que o presi ten cartos e paga ó dia... vaia por dios, que lle pregunten aos xogadores a ver que opinan.

myself dijo...

deixao ir, non lhe fai ningún ben ao clube Corredoira. agora Anxo poderá vivir tranquilo.

soneumesmo dijo...

Ostia, menudo clube máis unido que temos. Marcha o director deportivo (que supoño que será o responsable de que teñamos a plantilla que temos e o adestrador que temos, que recordemos, está de líder da categoría) e a afección dicindo que non se perde moito ...
Sen saber máis da historia que ninguén polo menos darlle dende aquí unha despedida máis cordial a alguén que deu o seu tempo e esforzos o clube. ¿Que se merece calquera que o beneficio da dúbida? A non ser que os arriba firmantes sepan algo que eu non sei.
Eu como aficionado claro que estou contentísimo co presi que temos, para non estalo cos prezos tan baratos dos abonos, que os xogadores cobren, ... pero ¿iso o converte nunha patente de corso para que non se lle poda criticar nada, digo eu que será humano coma todos non? De feito me pregunto, ¿estas críticas non estarán fundamentadas en que Corredoira traballou tamén na directiva con Caneda? ¿Sigue habendo tanto rencor con todo o que cheire a el? pois se é así a lista negra pódese voltar interminable.
Para rematar dicir que os comentarios anteriores deixáronme moi mal corpo, creo que se empezamos outra vez con ostias internas sen saber da misa a media mal imos a parar.