viernes, 18 de diciembre de 2009

El rival tampoco está para tirar rositas.

Aunque siempre debemos fijarnos mas en lo nuestro que en lo de los demás, si echamos un vistazo a nuestro rival del domingo, el Sestao River, vemos que tambien tienen problemas con las lesiones. Eso se puede apreciar en el Canal Barakaldo, mas concretamente en este articulo donde se comenta que su interior zurdo, Eizaguirre, es duda por una molestia muscular.
Por lo demás, todo sigue igual, 13 jugadores disponibles y la duda de quien jugará en el medio campo junto con Gonzalo, Claudio, Centron e Ivan. Posiblemente Rego pueda subir a la banda derecha y volver a la defensa formada por Angelo, Catu, Jesus y Jimy.

2 comentarios:

Fende Testas dijo...

Ambiciosa jornada pola oficializaçom das nosas selecçons o día 26 de Dezembro em Compostela: Manifestaçom, jogo e concerto

Nova cita no calendário para tod@s @s galeg@s que queiram apoiar as nossas selecçons nacionais. Siareir@s Galeg@s prepara-vos um dia lotado de actividades. O Sábado 26 de dezembro as ruas de Compostela, o estádio de Santa Isabel e a sala Capitol acolherám as actividades do nosso colectivo.

O próximo 26 de Dezembro Compostela acolherá umha nova jornada em que se evidenciará a enorme fortaleza do movimento em defesa das selecçons nacionais. Igual que acontecera em 2005 em Compostela, em 2006 e 2008 na Corunha e 2007 em Vigo, Siareir@sGaleg@s estará nas ruas e desta volta tambem organizará o jogo da selecçom de futebol. Esperamos que esta seja umha grande mobilizaçom nacional em defesa do nosso direito a ter selecçons nacionais

As actividades realizadas todos estes anos nom podem ficar no esquecemento por nom contar com apoio institucional. Somos um povo luitador que temos capacidade para nos auto-organizar, que nom vamos permitir que nos quitem o nosso e por isso temos que estar todos e todas juntas este ano com mais força que nunca.

O dia 26 espera-nos umha jornada de festa e reivindicaçom em que berraremos bem forte que somos umha naçom, que temos direito a ter selecçons desportivas e que reclamamos a oficialidade.

MANIFESTAÇOM: Às 17 horas manifestaçom desde o passeio da alameda para exigir o direito da Galiza a ter selecçons e competir a nível internacional. Depois de percorrer as ruas compostelas a manifestaçom concluirá no campo de Santa Isabel

JOGO DE GALIZA: Siareir@s Galeg@s como já sabedes asumiu a organizaçom do evento, a nossa selecçom nacional jogará contra um combinado internacional. Pola Galiza participarám jogadores de diversas categorias. Nos próximos dias confirmaremos os jogadores incluídos nesta convocatória que defenderám a nossa camisola, assim como o quadro técnico do mesmo. Mas já che adiantamos que haberá importantes surpresas.

CONCERTO: Para pôr o final à jornada cheia de actividades o nosso colectivo vai organizar um concerto ao final do jogo de Santa Isabel em Compostela. O concerto contará com a actuaçom de três grandes grupos, dous galegos, Machina e Mencer Vermelho, e a actuaçom de Habeas Corpus que de seguro alongarám a jornada festiva até altas horas da madrugada. Os bilhetes custarám 8 € em antecipada (Compostela: Gong e Gentalha; Vigo: Tipo e Revolta; Corunha: Portobello; Trasancos: Artabria; Pontevedra: Tipo; Ourense: Esmorga) e 12 € na bilheteira.

Nesta jornada também contaremos com a participaçom da Liga Nacional de Bilharda que desputará o II Aberto da bilhardaautêntica no campo de futebol do parque de Belvis às 12h00.

Desde Siareir@s Galeg@s chamamos a todos e todas as galegas a passar umha jornada reivindicativa e festiva, participando das diferentes actividades do Sábado 26 em Compostela, onde poderemos demostrar a nossa forza como povo. A venda de cartons vai a bo ritmo, assim que se nom queres quedar sem a tua camisola recolheo nos pontos indicados na nova previa.

O 26 contamos contigo, acude e difunde a nossa convocatória lá onde podas.

Programa:

Sábado, 26 de Dezembro

Selecçons nacionais. Direito popular

- 17h00 sairá do passeio da Alameda umha manifestaçom sob a legenda “Selecçons nacionais. Direito popular” que percorrerá as diferentes ruas da cidade de Compostela com final no campo de Santa Isabel.

- 19h00 Jogo da Galiza.

- 21h30, e com máxima pontualidade, concerto na Sala Capitol:

MACHINA

MENCER VERMELHO

HABEAS CORPUS

Fende Testas dijo...

Siareiras galegas: "sem apoio institucional, o jogo continua"

http://www.galizalivre.org/index.php?option=com_content&task=view&id=2264&Itemid=1