domingo, 27 de diciembre de 2009

Brillaron los jugadores del compos con la selección galega.

A pesar del nulo apoyo institucional, este año la seleccion galega compitió, contra u equipo de regional, en el estadio de Santa Isabel. Mariño, Jimy, Ruben, Angelo y Alberto y el ex-compostelanista, Marcos Munin, formaron parte de la convocatoria de una irmandiña que no tuvo problemas para vencer a su rival. Sin lugar a duda, el apoyo de Siareiros Galegos fue fundamental para mantener esta llama viva durante estas navidades. Como resumenes de lo ocurrido, tenemos El Correo Gallego, A Nosa Terra, o Xornal.com.
Galeria de imagenes del Xornal.com
En cuanto a la esedé, Lunes 28, vuelta al trabajo.

Foto: Xornal.com

2 comentarios:

Chema dijo...

De peor vamos a imposible. El equipo al no ver un euro no entrenó. Según la Radio Galega, estaban esperando a que llegara Caneda hablar con él, y al no tener el dinero para pagarles se negaron a entrenar. Ahora sí que vamos mal, aunque dice que la salvacion puede ser el presupuesto de la Consellería. Aunque creo que de esta no salimos.

Fende Testas dijo...

A do Sábado foi umha jornada muito importante na reivindicaçom das selecçons nacionais para o desporto galego, sobre tudo em termos qualitativos pois a comunidade nacional galega demostrou a madureza suficiente para autorrepresetar-se. Por outra banda mais dum milheiro de siareir@s enchiam as escassas imediaçons do terreo de jogo de Santa Isabel, cifra de sobra significativa para quem sente a paixom polo proprío e acode ao partido da selecçom galega com a dignidade afastada dos ultimos quatro anos de futebol-entrudo patrocinado pola élites galegas e a religiom do espanholismo assente na Galiza.

http://gzvideos.info/ssgg-jornada-pola-oficialidade-das-seleccons-desportivas-nacionais/