miércoles, 31 de octubre de 2007

Noticias Cadena Ser

Ante los comentarios que han salido en el foro acerca de las subvenciones he de aclarar lo siguiente, según palabras de Toño Bermúdez, en la Ser:
En el programa de ayer se dedicó a hablar de las subvenciones que recibían los equipos de la capital de Santiago este año. Según Toño Bermúdez, con los datos de las subvenciones de este año y las del año pasado, han descendido las cantidades. El Fátima recibe subvención y el Sar también, aunque no aumentan la recibida el año anterior, sino que disminuye (aunque poco).
El Compos, como bien habeis puesto, no recibe nada, pero no porque se la hayan denegado, sino porque no la solicitó. Según Toño Bermúdez, el motivo de no haberla solicitado este año es que el año pasado tuvieron problemas con Hacienda, así que decidieron no pedirla.
De todos modos (y según sus palabras) sí recibe subvenciones de la Xunta y de la Diputación (creo que mencionó a estos dos). El presentador se preguntaba lo siguiente: si no hay problemas con Hacienda para recibir subvenciones de la Xunta y de la Diputación, por qué sí los hay cuando provienen del Concello.
De todos modos me gustaría dejar claro que por lo que se indicó ayer en el citado programa, no se le denegaron en ningún momento, sino que el Compos no las solicitó, para evitar los problemas del año pasado.

52 comentarios:

Helena dijo...

cierto, eso era, gracias por aclararlo colaboradora

marcos dijo...

non xoga Santi Crego no Noia nin Gutiérrez con nós.
Por certo Caneda está sancionado durante unha semana por menospreciar ao arbitro cando éste xa estaba no seu vestiario.

Anónimo dijo...

que pasa cos infantiles de 1ªautonomica? co equipazo que teñen, os ultimos resultados deixan moito que desexar. quen e o adestrador que teñen este ano?

Anónimo dijo...

Éu o queteño claro que de subvencións non se vive, ca miseria que supoñen.
O final ai que ganar partidos e espertar o interés de patrocinadores e socios.
Este domingo a gañar, aínda que sigo preocupado pola profundidade de banquiño, pois no partido de Vilalba foi unha das claves.
Forza Kompos!!!!!!!!

Anónimo dijo...

O ADESTRADOR CHAMASE DAVID,E MOY BO ,OUE PASA E QUE HAY MOITO NIVEL EA COUSA NON E DOADA

Anónimo dijo...

As subvencións do concello podía aproveitalas o cabrón de Bugallo como beca para estudiar unha carreira.SINVERGÜENZA!!!!

Anónimo dijo...

O adestrador dos infantiles locais chamase carlos rivas,e o dos comarcais david ,ese COMPOS¡¡¡

Anónimo dijo...

Ya, claro, Y LOS 40 MILLONES DE PESETAS QUE DEBÍA EL CIUDAD?QUIÉN SE LOS PAGÓ? Por favor

Anónimo dijo...

Toncho, con lo de los problemas con Hacienda andas bastante perdido.
Te ruego que si vas a informar, te tomas la molestia de hacerlo correctamente.
Es completamente desacertado

Anónimo dijo...

Toncho, donde está jugando Coria ahora?

Que sepas que ahí te echamos mucho de menos, pero disfruta de tu estancia fuera, que tambien viene bien desconectar un poco.
Un saludo

marcos dijo...

Si non me equivoco Coria está en Portugal.
Perdeu o Boiro na casa 0-1 contra o Dubra, e o Santiago perdeu 4-0 contra o Val.
O fátima volveu empatar na casa, xa non é líder e o domingo xoga en Narón, que é o novo líder, a ver si perdera....

marcos dijo...

parace ser que hai un par e xogadores do Montañeros que non están satisfeitos e fálase de que poden chaegar ao COMPOS, un e Rubén Márquez, o outro nin idea.

Anónimo dijo...

Hola, soy la persona que escribe en esta página mientras toncholeto está fuera. Como escribo con sus claves sale su nombre, pero realmente no es él. Supongo que Toncho nunca entraría al trapo por un comentario sobre algo que haya escrito, pero como yo no soy Toncho, voy a contestar:
Anónimo dice:"Toncho, con lo de los problemas con Hacienda andas bastante perdido.
Te ruego que si vas a informar, te tomas la molestia de hacerlo correctamente.
Es completamente desacertado"
Si el anónimo vuelve a leer la noticia, desde el principio hasta el final, se dará cuenta que no es una opinión, sino que como pongo varias veces, es lo que dijo Toño Bermúdez en la Ser.
Creo que lo repito varias veces, y siempre pongo "según Toño Bermúdez", "según la Ser". Vamos, que no me invento la noticia.
Sólo quería aclarárselo al anónimo.
De todos modos, si tan desacertada es la noticia, puedes contar tú lo que sabes, y así el resto también nos enteramos.

Anónimo dijo...

dicir que o fatima non debe 40 millons de pesetas, se non que debe sobre 70 millons...saqueino dunha boa fonte

Anónimo dijo...

Polo que me dixeron a min tanto Ruben Marquez como Gelo xa non están no Montañeros.

Antón Losada dijo...

Que pasou na enquisa do Santiago Siete?

Anónimo dijo...

Hai moito listo neste país...así nos luce o pelo.Gracias a Toncho e ó seu suplente,os compostelanistas que andamos esparexidos polo mundo adiante,enterámonos da marcha do noso equipo.E sí...hai Compos alén das fronteiras da nosa cidade...hai outros "ciudadanos" que non poderían dicilo mismo...

marcos dijo...

pois a ver si chegan os dous,serían dúas boas fichaxes!

Anónimo dijo...

Son necesarios 2 ou tres fichaxes, o Gelo este é o de aquí?

Anónimo dijo...

Penso que en defensa a falla dun lateral dereito (que conste que Angelo estáme a gustar nesa posición) estamos ben servidos, e en ataque tamén, onde habería que poñer máis empeño é no cenro do campo, pois no último tramo das segundas partes tanto Piter coma Manu, que están sendo dous piares importantísimos, chegan moi xustos e nos cambios baixa moito o nivel, polo qe si queremos manternos arriba na taboa teremos que compensar eses cambios.
Xa o notei en varios partidos, pero donde máis se notará é cos en teoría rivales directos, como pasou en Vilalba.
Forza Kompos!!!!!!!

Anónimo dijo...

si tedes oportunidade collede o xornal santiago siete que reportaxe mais bonita ,por fin logrei leer algo,que e verdade¡¡¡¡¡¡SEMPRE COMPOS¡¡¡¡

marcos dijo...

Si Gelo é o de aqui.
Na enquisa de SantiagoSiete que preguntaba de que equipo eramos os santiagueses... o fátima levou o 12% dos votos e o COMPOS o 88%.
Si votasemos todos todavía quedaría máis claro que ese 12% é demasiado.

SANDRINA dijo...

COMPOS ,REXEITA IMITACIONS¡¡¡¡

Anónimo dijo...

HABER SI TEÑEN SORTE MAÑAN OS INFANTILES QUE XOGAN AS 11 EN MARROZOS CONTRA O VILLESTRO¡¡ SORTE¡¡¡

Anónimo dijo...

si a ver si a teñen. xa nos poras o resultado.

onte os xuveniles empataron 1-1 en monforte

marcos dijo...

q tal van?

Anónimo dijo...

A ver si el anónimo que criticó a Toncholeto por información facilitada en este foro, sobre los temas de Hacienda, reconoce su error y `pide disculpas. Sería bastante honrado por su parte. Un pequeño consejo: Hay que saber interpretar las lecturas, y si además, como bien se informa en la noticia, ésta ha sido facilitada por la cadena Ser que a pesar de ser una emisora de radio bastante discutible, pues de mentiras saben un rato largo, es lo que hay, desgracidamente, como la mayoría de lo que rodea el Grupo Prisa.

Anónimo dijo...

dominamos case todo o encomtro,pero o final perdimos contra o villestro.2-3 mala sorte.¡por certo que escandalosos son os pais dos do villestro¡¡aquelo parecia a champions¡¡¡

Anónimo dijo...

e os cadetes????¿¿¿que sabedes???

Anónimo dijo...

magoa os infantiles xa levan un par de partidos perdendo asi pola minima. os cadetes penso que inda non xogaron

para o que pregunta polos xuveniles levan 8 puntos co do xoves en 8 xornadas e estan 12º de 16 equipos. uns numeros bastante pobres para un equipo feito para estar no zona de arriba, se ben é certo que inda non puideron xogar dous rapaces importantes (rober e paco, o que xogou en pretempada co 1º equipo) que estan agardando pola carta de liberdade do ciudad de santiago

El Brocker dijo...

Una pregunta...como apunto el Señor Treviño en su blog, en la federacion a nuestro equipo le siguen llamando SD Compostela SAD, pero segun algun usuario y el propio Caneda este año somos un Compostela nuevo, refundado (SD Compostela).

Pero si seuimos siendo la SD Compostela SAD significa que seguimos hasta arriba de deudas y eso significaria que no podemos ascender.

¿Alguien me puede aclarar lo que ocurre?

Anónimo dijo...

¡¡non vos olvidedes,mañan temos unha cita.non faltedes vos espero.SEMPRE COMPOS¡¡¡¡¡

Anónimo dijo...

0 COMPOS,O COMPOSE COJONUDO COMO O COMPOS NO HAY NINGUNO

Marcos dijo...

Onte Santi Rodríguez (el frutero) fixo un comentario no Multiusos en plan que lle parecía mal que o Deportivo estivese tan arriba e o COMPOS tan abaixo,non dixo así exactamente pero foi o que quixo dicir.

Anónimo dijo...

alguien q diga como va el partido, por favor.......... Volve Toncholeto

Anónimo dijo...

NARON 2 C: DE SANTIAGO 3

Era esto lo que querias saber

Toma ya

Anónimo dijo...

Pero estos no son los que deben dinero ?
E de que van na clasificacion ?

Anónimo dijo...

como va el compos ,gente loca

Anónimo dijo...

2-2

Anónimo dijo...

sempre nos estan igual foder os putos arbitros hoxe expulsaron a piter

Anónimo dijo...

vaya panda de schusters. sempre sempre queixandonos dos arbitros parecemos o ciudad

Anónimo dijo...

Al anónimo hincha del Ciudad le diré una cosa: Sabéis muy bien que tarde o temprano, creo que más bien temprano, bajareis de categoría, pues es muy difícil mantenerse sin dinero y la verdad es que no parece que este Club tenga apoyo suficiente. Es normal que la gente en general tire más por la S.D.Compostela, pues no me negará que es un equipo auténticamente representante de Santiago de Compostela

marcos dijo...

vaya vergonha dimos hoxe!xa non é o primeiro partido que somos Petter e 10 máis, non temos bandas, hoxe nin abaixo nin arriba, Jorge e Manu son voluntariosos pero non se lle pode pedir que desborden, atras Brigos ten que mellorar moitísimo a súa forma , non é o de hai dous anos, e Alfonso é moi fallón, os dous goles foron pola súa banda.Pero o peor de todos hoxe, e non é o primeiro partido é Baleato, non pode ser que nos ponhan a dous tipos encima de Petter, e todo o ataque do equipo pase por balóns largos de Manu para que Vladimir se pelee coa defensa.
VAMOS COMPOS OSTIA,PODEMOS!

Anónimo dijo...

Quen marcou?

Anónimo dijo...

os dous pitter e fui un puto roubo e todos os ke decides ke non e ke non sodes do compos o non o fustes a ver xaa foder o composs e o mellor e xa tiña ke estar d e1º se non fora polos arbitros fodeerr¡¡¡¡ e os esra falando un neno de 11 anos

Anónimo dijo...

este pitter é moito pitter eh¡¡¡¡¡¡

Anónimo dijo...

joder valla 2 goles hizo piter valla jugon forza compos

Anónimo dijo...

El Somozas ha perdido en casa con el Vizoño 1-2 pero el Villalbés ha ganado y es el nuevo lider. El Compos lleva tres jornadas consecutivas pinchando ya toca remontar el vuelo porque la regularidad va a ser determinante.
De todos modos hay que reforzar el equipo puesto que lo que hay es bueno pero insuficiente ser lideres absolutos.

Anónimo dijo...

A MIN O QUE ME PREOCUPA E O ESTADO DE ANIMO DOS XOGADORES,VINOS MOI DESANIMADOS E ISO NON PODE PASAR.QUEDA MOITA LIGA POR DIANTE,A SI QUE ''ANIMO PODER XA ESTA CLARO QUE PODEMOS,AHORA TEMOLO QUE DEMOSTRAR.''¡¡VENGA COMPOS CON COJONES !!!

Anónimo dijo...

pitter es lo mejor del equipo, gracias chaval, y no desanimeis

Anónimo dijo...

Pois eu o que penso e que temos equipo para levar o manexo do partido, temos que xogar o balón por embaixo, onte entrmos moito no xogo directo, non estou de acordo en que sexamos Piter e 10 mais, o que pasa e que Piter vai sobradísimo para a categoría, pero vendo o que hai penso que temos un plantel importante a falla dalgún reforzo, pois onte a banda esquerda foi un coladeiro, e o centro do campo ten que osixenarse con xogadores que non baixen o nivel, que neste intre non existe tal xogador.
De todos xeitos non desanimemos, onte tamén entrou en xogo a rabia que debe ter Javi Touriño, o Noia fixo o seu partido, si xogaran así sempre perderían poucos partidos, penso que de eiquí en diante nos agardan moitos partidos deste estilo e non podemos desesperar, así que ánimo rapaces, facede o voso futbol, divertidevos e gañar por esta afición que vos quere tanto.
Forza Kompos!!!!!

Un apunte máis para Baleato, os partidos hai que rematalos.

Anónimo dijo...

O borracho pirao ese que parecía un mono axitando as vallas máis lle valdría quedar na casa.
Vergonza Allea.
TONTO.