martes, 7 de octubre de 2008

VIaje a Verin para aficionados de la esedé.

Como comenta antiambulancias en el post anterior, Toño Bermudez, en su programa de deportes, comentó que la esedé, a través de su junta directiva, fletará autobuses para sus aficiondos para el desplazamiento de Verin. El importe del viaje serían 5 euros ida y vuelta, y no incluye la entrada. Los interesados se pueden apuntar hasta el Jueves en las oficinas del Club, en horario de 19:30 a 22:00. La salida sería el Domingo a las 14:00 horas. Se regresará al terminar el partido.
Por otro lado, me llegó un email de un aficionado del compos de Verín el cual incluyo aqui abajo la parte mas interesante.
"O que che pido é que fagas extensibel os F*T que quedan invitados a unhas cervexas antes do partido se é que veñen.
Son socio da SD Compostela e socio y ex-presidente do VERIN CF ate fai tres anos o cal me fai ve-lo partido un pouco extrano. Neste caso desexo que gañe o mellor
FORZA COMPOS e HALA VERIN

Grazas. Juan C. Francisco Rivera"

7 comentarios:

muertealambulancias dijo...

Canto tempo leva ir a verín en autobus???

picheleiro dijo...

pois mais ou menos hora e media ou tres cuartos sen paradas...

jose luis sanchez dijo...

2 horas y cuarto¡¡¡¡¡¡

muertealambulancias dijo...

duas horas e cuarto son moitas non???
se o partido é as 5 ata case as 10 non se esta de volta.
BUFFFF

compos_62 dijo...

xa que poñen facilidades,todos a VERIN.
que se vexa quen ten a mellor afecion
neste mundo do futbol.
AUPA COMPOS

Compos1ª dijo...

Temos que gañar en Verin,non podemos deixar escapar os postos de cabeza.E o caso Faneca ,pola miña parte que non veña,que Oliver e Soule non valen xa era visto,¿Ruben non ten que cumplir 1 partido de sancion?

Ochote dijo...

Carallo!!!O dia que se arregle o tema do adestrador,temos uns cantos entendidos eruditos no tema.

E verdade,Ruben é malísimo.Penso que tiñamos que negociar con Van Nistelroy e como solución para ir tirando,a ver se podemos traer a Sergio Agüero...Eu non sei que futbol se quere ver,ou que futbol se pensa en xeral que hai polo mundo adiante.A miña opinión sobre Rubén,é que é,con perdón,un PUTO CRACK para a terceira.Un xogador válido para categorías moi superiores...

Que mala memoria temos...Acordo de Cea,Docobo,Bellido,Ochoa...Moure...Queredes que siga...Hai xogadores que están en terceira porque non son brasileiros ou arxentinos,Rubén é un fóra de serie,como outros moitos que temos no plantel,por non dicir todos.

O pouco que podems facer polo equipo é animar e deixarse de lerias.E sei que animando a afición do Compos é a mellor.

FORZA COMPOS E ANIMO AFICION!!!!