miércoles, 18 de agosto de 2010

Hoy, amistoso en Cee.

Pues a eso de las 20:00 horas, Compos y Union Cee disputan un encuentro amistoso, nublado por los acontecimientos extradeportivos que se van sucediendo a lo largo de los días. Sigue coleando el tema del cambio de nombre federativo, la plaza de tercera, el cambio de calendario, (ahora comenzamos en Dorneda, el dia 29 de Agosto), y las declaraciones de R. Gayoso donde comenta que estuvo reunido en la Federacion galega de futbol para que le explicasen el porque de estas decisiones.
El caso es que la vida sigue, y cada vez queda menos para el comienzo de liga. En el Correo de hoy se habla del fichaje de Alfonsito, del Bertamirans, por la esedé.
POR CIERTO, en estos tiempos en los que todos deberiamos de tirar para adelante, me sorprendo (iluso soy'¡¡¡) como algun periolisto, le sigue concediendo crédito y protagonismo a Caneda. Con la cantidad de información que hay en la ciudad...

3 comentarios:

xosemaría dijo...

Toncho, hai que recoñecer que para a nosa desgraza, Caneda segue sendo noticia, entre outras cousas porque na actualidade el e só el é o compos, o resto somos meras comparsas, que non sei ata onde aguantaremos...

Unknown dijo...

de ahi que a min mesmo me defina como iluso.pero ainda asi, non sei coma algun periodista de esta cidade non pode vivir sen caneda.

virxinio dijo...

Toncho,Ia e demais afeccionados e seareiros do compos,se istes dous paiasos non queren saca-lo equipo a competir, temos que ser quen de facer algunha cousa entre todos para que o noso equipo non morra(xa morreu fai anos,hoxe seica somos campus stellae)que metan polo cú os dereitos do nome,que é o COMPOS ? un mafioso mentiroso que nos afundiu e foi quen de facerse co nome ou 400 incondicionais que levamos anos e anos empurrando ás nosas cores.O outro día o gayoso quería ser coma lendoiro e hoxe xa quere colhe-la ap-9 sen retorno,fora vendedores de fume monicreques manipulados polo castrón.