sábado, 31 de octubre de 2009

Zamora no se tomó en una hora.

Parece que de las palabras de Fabi en la SER se desprende que habrá que tener paciencia, pero que al mismo tiempo, tendrá un equipo competitivo, a pesar de las bajas que presenta el plantel santiagués. A las conocidas de Kelvin y Vladi y Chapi, se unen Claudio y Jesus. Fabi comentó sus impresiones en Radio Galicia este viernes, y aqui os dejo el audio. Por lo demás, Paco Esteban no podrá llegar hasta el domingo, asi que si ya era dificil su concurso este fin de semana, ahora se antoja imposible. En cuanto a nuestro rival, tambien cuenta con problemas en su zona defensiva. Como tambien se comenta en la entrevista, es un equipo que fuera de casa no le van tambien las cosas, aunqe en copa ya nos dió la primera en la frente, asi que esperemos que a la motivación de sumar nuestra primera victoria, se una la de la venganza por la eliminación en el torneo del KO.

15 comentarios:

X dijo...

¿Qué pasó con la página web? Yo ya me estoy cansando de leer el mensajito "El sitio está desactivado por tareas de mantenimiento. Estará abierta al publico en un plazo de una semana. Disculpen las molestias." Esque llega un momento en el que te cansas y en el que piensas que son unos irresponsables. Y luego a los que vivimos fuera y no podemos ver el partido ni seguirlo por la radio, a principios de temporada se decía que lo íbamos a poder ver por Deporte8.com, y resulta que solo se pudo ver uno. ¿Qué es lo que está pasando en Casa Caneda? Me parece a mí que como no se lo empiecen a currar un poco más, eso de ser un buen equipo y atraer a la afición va salir muy mal. Es como lo del anuncio para captación de socios. ¿Que esperan a ponerlo o a hacerlo? ¿A uqe acabe la liga y ya no sirva para nada lo que hagan? Ya sé que soy muy crítico, pero es que es la realidad y llega un momento en el que uno se cansa. A ver si por lo menos mañana los chavales nos dan una alegría, porque del club son los únicos que valen la pena, junto con el entrenador que es Fabiano, o eso espero, pero creo que lo van a hacer muy bien. Con la directiva que tenemos no me extraña que pase lo que pase a la hora de fichar, que los jugadores se lo piensen tanto a la hora de fichar. Así nos va. ¡¡¡¡Ánimo chavales que vosotros podeis!!!!

¡¡¡AÚPA COMPOS!!!

Saludos a todos.

grada de río dijo...

me parece a mi que, una vez más, los acompañantes de caneda dejan mucho que desear
a ver si enderezamos el rumbo
y tiramos para arriba, porque es posible la salvación
y fabiano lo va a hacer bien
lo que pasa es que la plantilla es muy pobre
qué lleguen ya los fichajes
aupa compos

Shoguin dijo...

?Alguén pode confirmarme que o partido rematou 2-5?

Agardaba un empate ou un partido igualado, pero este tipo de resultados danme a sensación de moi pouco control e demasiado barullo no equipo.

¿Alguén que vise o partido pódeme dicir cómo foi?

Miguel Anxo Nogueira dijo...

A denfensa tragou de carallo e Pablo, gol de caño.

Non obstante o equipo non baixo os brazos nin un minuto e fíxolle dano ó Zamora cando o presionaba. Pero claro, se cada vez que che chegan, marcan, mal vamos... (o 4º gol do Zamora votou por terra o que creo que sería unha remontada destas de casta...)

PD: recordade que ademais hoxe o equipo estaba bastante mermado polas baixas.

Adepto_Compostelán dijo...

Eu discrepo...o equipo despois do 0-3 estivo totalmente entregado e sen amor propio ate o descanso...e na 2ª parte so reacionou despois de que nos regalasen un penalti que ninguen viu...

Seguiremos animando e seguiremos aguantando...para a semana iremos a Malata a levar outra nos morros,e si ganamos...pois será o 1º domingo da temporada que os adeptos do Compos vaiamos ledos pa casa.

PD:para facer o que están facendo ca paxina web oficial,mellor que nin a fixeran...neste equipo non funciona nin a páxina web!

COMPOSTELAN dijo...

Como dicía durante esta semana, non hai defensa, falta gol é verdade, pero a defensa non é de 2ªB, ao lado de Cholo non medra ninguén, e hoxe botei en falla a toño no centro da defensa, o resultado non sería o mesmo.
O que si vin foi un alo de esperanza, pois o equipo saiu a xogar ao futbol, foron os primeiros minutos de control que vin, polo tanto a mellorar a defensa, e non me refiro só aos de atrás.
Hai que levantarse carallo, forza Kompos,

myself dijo...

o partido non foi para un 2-5, tivemos ocasións moi claras, perdoamos o 3-4 que nos metía de cheo no partido, e non se pode permitir que cada vez que chegan fagan un gol. o primeiro un 2 para un, o segundo un remate de tixeira dun tipo totalmente só que pasa entre toda a defensa, e o quinto...Pablo!

grada de río dijo...

el equipo parece otro
jogó al fútbol, dio la cara, salió a por el partido, pero ahy un problema y es que la defensa y el portero son de preferente, y así no se puede
en vez de preocuparse tanto de buscar delamnteros, que busquen defensas, que es lo que nos mata
y que le den una oportunidad al portero suplente, porque pablo es un cantante
fabiano, muy bien, hizo los cambios rápido y acertados, fue muy valiente y les hace jugar bien
pero no es suficiente
más esperanza que hace quince día tengo, pero seguimos con tres puntos...

Tercera dijo...

Discrepo con algún comentario dos publicados con anterioridade... A defensa ten problemas, dende logo, especialmente algún xogador no que a xente ten espectativas creadas que non se van a cumplir nin de carallada, falta moita calidade... Pero agora dubidar de un porteiro coma Pablo... que está sendo dos mellores xogadores ó longo de esta temporada, dos máis implicados e profesionais do grupo... de preferente?!?!?!?!?! Quen lle dera a moitos equipos ter un porteiro tan sobrio, competente, experimentado, tranquilo, e con unha técnica de portería que non teñen nin os propios rivais de 2ªB. Por favor, non vertades comentarios porque sí... creo que se está sendo inxusto en moitos casos, noutros non, pero con dubidar agora da competencia e da categoría de Pablo atopo que está fóra de lugar por completo, por favor...
Ánimo para todos e a seguir tirando para diante a ver si cambia máis cedo que tarde a situación deportiva actual!
Forza Compos!

picheleiro dijo...

Fallos muy gordos en defensa...más de lo mismo que en todos los partidos...el resto de líneas del campo mejoraron y mucho bajo mi parecer, pero la defensa...en fin, espero que algún día ganemos por fin un partido. FORZA COMPOS
Lo de la captación de socios...me parece lamentable que no hagan nada de nada para captar socios...no regalan a los niños en los colegios carnets, que aunque sean simbólicos ya que tienen acceso a los partidos, éstos tirarían de los padres para que los lleven al campo y lógicamente los padres a comprar la entrada o el carnet y con el tiempo esos chavales ya enganchados al fútbol y al compos tendrán que hacerse abonados, pero eso nunca se ha hecho en Santiago y así nos pinta el pelo...se piensan que los abonados aparecen por arte de magia y eso no es asi...a ver si espabilamos ostia

www.sdcompostela.tk

Miguel Anxo Nogueira dijo...

Discrepade o que queirades, estades no voso dereito, pero o Zamora meteu gol caseque todas as veces que chegou á portería. Algo significará eso. A esto habemos sumar que se o Compostela tivese a mesma eficacia, estaríamos falando dun 4-5 ou similar. Pero si erramos unha baixo paos que nos pasou o balón por entre as pernas!!!...

E logo, os nervos supoño, defensas regalando o balón aos dianteiros sen que ninguén lle faga presión... En fin.

Encantoume a actitude,a brega... dos xogadores, porque ata o último minuto atacouse, o que creo que demostra que non baixaron os brazos...

Polo menos foiche un partido entretido e a grada contaxiouse por momentos dos arreóns do Compos. ¿Ou non?

arturoferreiro dijo...

non hai voltas que darlle, temos un equipo de preferente.


defensa penosa e dianteira penosa.

se nos meten 5 na casa apaga e vamonos.

xa pode haber moitos fichaxes e bos, poruqe con angelo, cholo, marquez and company pa terceira de cabeza e dando pena.

jesus dijo...

vamos a ver,ay unha cousa que aqui non se esta dicindo,a culpa non so e da defensa,pois solo ca defensa non se perden partidos,e penso que cando se perde perden todos,e cando gañan tamen,e a miña maneira de ver o partido e que os xogadores do zamora(mais veteranos cos nosos por suposto)movian o balon no medio a suas anchas e cando chegaban o facian sempre con vantaxe, de ahi que sempre nos fixeran un 1 contra 2,e logo cando se xogou con unha defensa de tres o mismo,pois o contrario non esta nunha situacion de necesidad e ansiedad como o compos,e ademais co cambio de sistema que teñen que aprender,son moitos cumulos seguidos.e para adepto compostelan de regalo nada para min e penalty e ademais expulsion dun xogador do zamora pois despeja o balon co brazo(espero que as camaras de tv. non me deixen quedar mal)pero desde a miña posicion foi o que vin.ahora espero que se recuperen todos pa ferrol a ver se damos a campanada,FORZA COMPOS.

icscipio dijo...

Tercera debió ver otro partido o no mirar, por ejemplo, lo que ocurría en el área rival, donde sí había un portero. Que la defensa hoy jugó de pena, de acuerdo. Que el portero no vale (salidas a destiempo, paseos por el área, fallón por alto, se le escapan de las manos los balones, rifa la pelota...), también.

arturoferreiro dijo...

e igual, o caso e que seguimos no pozo e mirandes ganou, montañero ganou en ponferrada, sestao ganou..................

desta non nos salva nin a virxe mariaa