martes, 16 de junio de 2009

Sobre precios y malos rollos.

Sabemos que la actualidad está huerfana de noticias, por lo que practicamente, cualquiera que escuche la radio o lea el periodico sabe lo que voy a postear al dia siguiente. De cualquier manera, para los despistados, comentaros que la SER comentó que los precios de los carnets van a ser de 150 para los que no fueron socios esta temporada y 130 para los que si lo fueron. El motivo de esa diferencia, los 20 euros que costó la entrada del partido de promoción. A mi me habían comentado off the record que la cosa podia estar en 100 euros fondos y 150 euros tribuna, pero, de momento, parece que se abre esta unica opción comentada en Radio Galicia.
Por lo demás, se comentan los problemas que está teniendo Kinho con el presidente. El audio lo teneis aqui y podeis escuchar al brasileiro muy cabreado en los micrófonos de la SER. Los desencuentros entre jugador y presidente han desembocado en un agravamiento de su situación personal. Lástima que, como siempre, la imagen del club quede perjudicada.

video

8 comentarios:

antiambulancias dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
antiambulancias dijo...

Esto es una muestra más de quien es José María Caneda Antelo. Espero que sea perseguido y procesado con la mayor brevedad posible.

jose luis sanchez dijo...

O DE KIÑO,SEN COMENTARIOS.O DOS CARNETS,E O QUE ESPERABA.NON CREO QUE TEÑAMOS MAIS CARTOS QUE OS CARNETS E AS TAQUILLAS,PORQUE O CONCELLO NON VAI DAR UN PESO.

virxinio dijo...

Que abran un fondo xa¡

Chico Percebe dijo...

Esperemos que la afluencia de público les obligue a abrir un fondo o la otra tribuna.

picheleiro dijo...

Teño entendido que este ano se abre un fondo...

Chico Percebe dijo...

Pues si se abre un fondo debería de haber un abono especial para fondo (más barato), ¿no?

xosemaría dijo...

Supoño que o mais razonable sería abrir tribuna e preferencia. Digoo, porque tribuna ten unhas 2.000, 2.500 prazas, e é de esperar que en moitas ocasións os asistentes superen este número, polo que hai que abrir outra grada. E postos a abrir, quizais a preferencia é onde mellor se ve o fútbol despois de Tribuna (a non ser cando hai sol...)
Máis de 5.000 persoas, xa se me fai moito, e ao mellor só se produce nun partido puntual como o de Oviedo se finalmente coincidimos con eles, e para ese partido, pois abrese un fonod para os visitantes e listo.
Lóxicamente se hai dúas gradas abertas (tribuna e preferencia) o lóxico é establecer dous prezos, así os que poidan ou queiran que paguen tribuna, e os demais a preferencia. Ademáis, tradicionalmente a preferencia sempre tivo un prezo inferior.

O prezo dos carnets non me parece excesivo. Na campaña de abonados do Toledo indican estes prezos do ano pasado (Jaén 160,Granada 165, Ponferradina 145, Marino 155, Lleida 158, Poli Ejido 200) O que tampouco din é se esa era o prezo maior, xa que supoño que habería outros prezos segun a ubicación ou idade.

O que si espero é que non estén improvisando, e vendan agora os carnés para tribuna e logo acabes en preferencia ou fondo ao mesmo prezo, ou que mais adiante saquen outros prezos para estas outras gradas.

Boto tamén en falta prezos especiais para xubilados, estudantes ou sub-25, parados, así como facilidades de pago por exemplo en dous prazos, que a moita xente seguro lle ía vir ben.

Sinto o tostón, Dalle Compos!