martes, 9 de junio de 2009

Empiezan los cotilleos.

Y como siempre con nombre propio. Ya están manos a la obra, o por lo menos eso me dicen, los directivos para configurar el equipo para la proxima temporada. El Viernes pasado ya salían los nombres en la CADENA SER de Tomás y Toledo (el nombre del portero es un clásico por estas fechas en estos rumores, pero al final siempre acaba renovando). Este Lunes, tambien en Radio Galicia, dan mas detalles. Suman otros dos nombres mas, el brasileño Kinho y Munin. Este ultimo dependería del mister, es decir, de Baleato, que es el primero que tiene que renovar. Tambien se habla de la gente que termina contrato, en concreto seis jugadores; Cholo, Mariño, Claudio, Centron, Petter y Toño.
Entre las altas que pueden producirse, destacan las de el defensa que estaba entrenando, Chapi, ex del depor B . Se está detrás de dos medios, uno de ellos uruguayo. Parece ser tambien que el club está detrás de un lateral que jugó en el compos tiempo atrás (Jesus Torres???? me pregunto). Para completar el cupo de jugadores sub-23, se está mirando a dos jugadores del Xuventud de Aguiño.
Espero que la columna vertebral del equipo no la toquen y la mantengan, que si duda es la base de estos éxitos. Despues, desde nuestro punto de vista, los aficionados tenemos nuestras preferencias, y siempre nos gustaria que siguiesen en el equipo la gran mayoría de los jugadores, que nos han dado tantas alegrias estos años.
Por lo demás, el dia 22 se presenta la web oficial del compos, www.sdcompostela.net , ya era hora¡¡¡¡¡¡¡

20 comentarios:

Chico Percebe dijo...

Casi me preocupan más las salidas que las llegadas de jugadores. Los que acaban contrato son piezas fundamentales del equipo. ¿Y no creeis que Munin debería seguir?

jose luis sanchez dijo...

totalmente dacordo,sobre todo os que acaban contrato deberian de pechalos canto antes.

damafe dijo...

porque aparece B C no escudo do compos en esa web?

Hadri dijo...

JAJA, QUE BUENO!

Igual Caneda ten todo menos os dereitos do escudo, seremos como o Betis: "Compostela Balompié Club"

DFD dijo...

Confirmador por la Ser: Baleato seguirá siendo entrenador de la SD

Ochote dijo...

Eu tiña entendido que Mariño non quere xogar na Segunda B,por motivos laborais.Non sei que hai de certo en iso.Por outra banda,Claudio,Centrón ,Petter,Cholo e Toño son puntais no equipo.
Seguro que se pode reforzar ó conxunto,pero as mellores fichaxes témolas na casa.Estes 5 son esenciais,penso eu.Hai poucos asiduos do once titular do ano pasado prescindibles...

Xancin dijo...

Aos que fan a web oficial do Compostela dicirlles que me ofrezo a traducir ou corrixir a versión galega caso de que ninguén o tivera feito.

Os meus datos tenos Toncholeto.

Un saúdo

Chema5 dijo...

Mirando en Internet sobre lo de BC del escudo, encontré esto, pero no me parece que sea una traducción de Sociedad Deportiva.


http://www.colours-of-football.com/colours03/esp/compostela/compostela_1.html

treviño dijo...

En cuanto a lo de Compostela BC,yo recuerdo que un amigo mio tenia un cojin del compos y en el escudo ponia BC en vez de SD,pero nunca supe porque.
Y en cuanto a lo de Mariño,pues es verdad que el jugador se fue del ciudad al compos porque por motivos laborales no queria jugar en 2ªb.
Salvo que haya cambiado de parecer,el jugador volverá a estar en las mismas.

myself dijo...

Marinho vaise quedar, trabalha para Caneda, digo eu que lhe dará facilidades. Munín espero que tamén se quede.
En canto ao dos xogadores do Xuventude de Aguinho?están preparados xogadores de rexional para xogar en segunda b? non haberá bos xogadores xovenes en terceira? por exemplo Suso do Santa Comba, que ademáis e de Santiago?

jorgito dijo...

en cuanto alo de BC yo tengo unna bufanda donde lo pone

stornin dijo...

quen dixo suso o do santa comba??? é o xogador con menos tecnica q vin na miña vida, por diante de eto´o e torres miña nai qirida...

Ochote dijo...

Eu non daría nomes concretos de rapaces, pero o que si teño clarísimo, é que hai moita xente moi boa que non ten as oportunidades que se merecen.Se son do Aguiño,pois valen perfecto,porque seguro que eses rapaces falan co acento que máis nos gusta oir.
Alguén recorda a xogadores coma Cea,Ochoa,Docobo,Suso Moure,Victor...e algún máis que me deixarei no tinteiro...Javi Bellido!!!!De onde sairon e ata onde chegaron.Precisamos que saian máis rapaces,do Aguiño,do Conxo,Do Fátima,do Depor B,do Cambados ou do Céltiga...Que saian de calquer equipo coa ilusión de crecer no Compos e co Compos...E por suposto,precisamos que o Compos produza os seus propios xogadores...

Ochote dijo...

Por suposto,Javi Bellido non era galego,agora xa si!!!jajajaja!!!O que quero dicir,é que cando chegou ó Compos,nin el mesmo sospeitaba que acabaría dando leccións de futbol na primeira división...

virxinio dijo...

o da bufanda b.c foi un erro , estaba mal feita

damafe dijo...

xa esta S D no escudo :D

Marcos dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
rondamon dijo...

eses xogadores que din do aguiño supoño que seran dous dos xuveniles que subiron a liga nacional,e polo que teño sei de boa fonte andan equipos de primeira detras deles,asique serian boa opcion

SIAREIRO dijo...

eu non teño nin idea de quenes son eses xuveniles, pero se a xente do club se fixou neles seria por algo, temoslle que dar a oportunidad a xente como esta, xente da zona

muchocompos dijo...

estos dous xogadores do aguiño xogaron este ano no equipo xuvenil do aguiño qe ascendeu a liga nacional. Un se chama a adrian e xoga de media punta ou interior esquerdo, pareceme moi bo ten unha calidade impresionante e ademais de velocidade.... aunque para buscar xogadores a fora ainos aki en santiago sobre todo do conxo qe ai xogadores qe poden dar a talla e mellores qe estes dous xogadores do aguiño.