jueves, 10 de julio de 2008

Cholo y Munin, renovados según ECG.

Despues de un día donde apenas pude tener alguna noticia del mundo de la esedé, por motivos laborales, por supuesto, me encuentro en el periodico de esta mañana que tanto Munin como Cholo se quedan otro año más. Además, se intenta negociar la continuidad de Oscar Toledo en la porteria blanquiazul. Toda la noticia la teneis aquí, en El Correo Gallego.

6 comentarios:

myself dijo...

outra boa nova e que se queda Ruben Marquez!!

Ochote dijo...

Dende logo,para o meu parecer,a continuidade de Rubén é a mellor nova posible.Coido que non hai moitos dianterios coas cualidades que ten,e supón unha auténtica garantía no noso ataque.
A ver se está nas mans de alguén,convencer a JUANITO de que volva a vesti-la nosa camiseta,as nosas cores,que por outro lado,estou seguro que el tamén sinte como propias...
FORZA COMPOS E ANIMO AFICION!!!

toncholeto dijo...

Lo de Ruben coincido plenamente. Y Juanito, pues sería un puntazo volverlo a tener, pero me da que va a ser dificil. Por cierto, otro que puede volver al redil, en el apartado de socios, es un colega, que dejó de serlo cuando bajamos de 2ªB a preferente. Conozco alguna persona mas. Con esto quiero decir que hay bastante gente que "regresa" a San Lázaro para ver a la esedé en tercera.

COMPOSTELAN dijo...

Polo que vexo hoxe todo son boas novas, Cholo, Munín, Rubén, penso que poden ser tres grandes xogadores en terceira, e incluso pódo quedar me corto.
Hoxe é o día vou renovar o meu carnet e de paso levo comigo dous novos socios.
Foraza Kompossssssssssssssss!!!!!!!

myself dijo...

falamos de Ruebn, de CHolo, de Munín, dos socos...mais niguén dixo nada de que paco e Roberto fagan a pretempada co primeiro equipo, penso que tamén é unha boa nova, si Baleato os leva algo terán.

FORZA COMPOS!!!

jose luis sanchez dijo...

TIENES RAZON¡¡¡¡¡ Roberto promete y Paco puede ser muy util, sabiendo además que hacen falta fichas sub-23...