viernes, 23 de febrero de 2007

Rumores de ultima hora.

Hoy en la Radio Galicia, se han comentado algunas cosas que es necesario que postee aqui.
Por un lado, Claudio y Pato están con gripe, mientras que Alex y Jimmy tienen problemas físicos y los cuatro son duda para el domingo.
Pero, lo que es mas importante, lo comentó Antonio Bermudez "Padre". Según lo que se comenta internamente en la Federación Galega de Futbol (y como recalcó Bermudez, "internamente", porque parece ser que ningún dirigente quiere salir a la palestra a comentar algo publicamente sobre esta situación), se está contemplando la posibilidad de no dejar competir a la Sociedad Deportiva Compostela en la fase de promoción de ascenso, en el caso de que consiguiese plaza deportivamente, es decir, si queda segundo o tercero, ni tampoco dejarlo subir en el caso de que quedase primero (poco factible a dia de hoy, aunque nunca se sabe).
Que quereis que os diga, la situación juridica del compos es un poco enrevesada, mas que nada porque los derechos deportivos los tiene un club, el campus stellae, parece ser que los administradores concursales del club le otorgaron un certificado al campus stellae con ese motivo, y todos sabemos que la marca "Sociedad Deportiva Compostela S.A.D." la compró Caneda en la subasta. Aun quedan por vender una serie de cosas de la liquidación de bienes y creo que está pendiente el juicio con la telegaita.
Desde este blog, y como opinión personal, pienso que cuando se lanzan estos rumores a estas alturas de temporada, se hace con mala fé, y podría desde mi humilde punto de vista, adulterar la competición.
no se que opinais vosotros, yo solo veo que cuando un poco de luz de en el tunel asoma, otros nubarrones se encargan de taparla. Bien pensado, llevamos ya mucho tiempo así, y uno se acostumbra. por mi parte, y creo que como muchos de vosotros, con la esedé siempre.

PD: En un momento de calentón, se me ocurrió pensar que , en el caso de que nos quitasen la posibilidad de jugar la promoción, si nos la ganasemos deportivamente, podríamos intentar boicotear ese posible partido, pero bueno, es un calentón mental; aunque tambien es cierto que algunas batallas se han ganado con acciones incomprensibles y suicidas.

Venga, a por el Xove¡¡¡

53 comentarios:

Anónimo dijo...

¡ INAUDITO ¡
Jueces,politicos,y organismos federativos:IMPRESENTABLES
¿Como es posible que aun a estas alturas no este resuelto el problema de la situsacion del COMPOS?
¡DEVUELVANNOS EL COMPOS MANIFESTACION YA¡
¡fuera del Consistorio ya¡
Al CELTA Y al SEVILLA los bajaron a 2ª el pueblo luchó y los dejaron en primera: La unión hace la fuerza.
IDEAS
y a por ellos. ¿ que esperamos ?
No nos borraran si nos unimos.
La furza esta en EL PUEBLO
La dirección del Compos debe encabezar la manifestacion,politicos fuera
¡AUPA COMPOSTELA¡

Anónimo dijo...

é unha putada avisar agora diso, mais que nada porque o señor caneda e algun mais deixou unha morea de cartos que de te-lo sabido antes non gastaria. se non nos deixan ascender, que llos devolvan.

de todolos xeitos, seguro que se quedamos de ultimos, descendemos igual. ¿porque non podemos ascender tamen? se estamos competindo legalmente [porque malia a situacion, estamolo facendo legalmente], que nos deixen competir con TODALAS da lei.



fillos da putana

Anónimo dijo...

esto no club xa se sabe fai datas atras e algun xa o dixemos aqui

ANTICANEDA dijo...

A MIN CHEIRAME A CACICADA DA FEDERACION. O COMPOSTEL AE UN CLUB INCOMODO: INCOMODO PARA A FGF, PARA O CONCELO, E PARA OUTROS CLUBES DE AQUI. EU SEI QUE O PRESIDENTE DO SANTIAGO DE COMPOSTELA, TEN QUE VER NA FGF, NON ESTARÁ A METER ESTAS COUSAS PARAQ DESESTABILIZAR O NOSO COMPOS.
EU PENSO QUE SI PODEMOS FACER ALGO, NON PEDIMOS CARTOS, SO QUE NOS DEIXEN COMPETIR E QUE SE ACATEN OPS RESULTADOS FUTBOLISTICOS. PORQ O NOSO CLUBE NON POIDO ACOLLERSE A LEY CONCURSAL COMA AS PALMAS OU OURENSE F.C., PORQUE SE LLES OBRIGOU A FACER UNHA AMPLIACION DE CAPITAL. QUE DANO FAI UN EQUIPO DE PREFERENTE???. SOMOS 500 NO CAMPO, PERO POLO MENOS A METADE PODEMOS FACER COMA DI TONCHOLETO, UNHA ACCION SUICIDA, E BOICOTEAR O QUE NOS PERTENZA POR DEREITO E QUE NO NO LO DEN.
¡¡¡¡¡FGF CABRONS¡¡¡¡¡

ANTICANEDA dijo...

SI SE SABE, PORQUE CARALLO SE COMPITE??? PA QUITARLLE CARTOS OS SOCIOS???? AQUI TODO O MUNDO SABE DE TODO, PERO NADIE DI NADA.
MERDENTOS.

J.D. dijo...

EL COMPOSTELA YA NO DEBIO COMPETIR ESTE AÑO, ESTA MAS MUERTO QUE UNA MOMIA.
SI SE DEJARAN DE GILIPOLLECES Y TRATARAN DE ACERCARSE A UN EQUIPO GRANDE PARA VOLVER A VER FUTBOL DE VERDAD GANARIAMOS TIEMPO.
AUPA CIUDAD
AUPA SANTIAGO
VIVA EL FUTBOL

Anónimo dijo...

hay que hacer una manifestacion !! Puto ciudaaaaaad!! Vamos compos

Anónimo dijo...

j.d te vamos a cortar la lengua payaso. puto ciudad

jose luis sanchez dijo...

Toncho, yo entiendo lo que comentas, pero es cierto tambien que todo son rumores, nadie ha salido a decir nada oficialmente. Yo, como los demás, estoy preocupado, pero estaré con el equipo hasta el final, no como otros oportunistas....y apoyo esa propuesta de boicotear lo que sea. contad conmigo.

Anónimo dijo...

Al CELTA Y al SEVILLA los bajaron a 2ª el pueblo luchó.MANIFESTACIÓN XA!!!¡¡¡BUGALLO FÓRA DO CONCELLO XA!!! TODOS A MANIFESTACION. OU SENON FOLGA DE FAME, XA QUE A ALGUNS OS LIBERAN DA CARCEL PQ NON?UGALLO FORA XA CAMBIO DE CONCELLO XA FORA PSOE-BNG NO CONCELLO

Anónimo dijo...

Fuera ya de bugallo en el Concello, yo tambie abogo por una manifestacion de repulsa. Pero una manifestación de verdad con cojones joder.

Anónimo dijo...

Si lo que se comenta es verdad se puede estar adultarando la compecion.
Si esos dirigentes por llamarlos de alguna manera han hecho ese comentario deberian de ser destituidos y sancionados por complicidad de hechos
Si eso se diera,el deporte esta fura de credibilidad.
Los medios de comunicación deberian de dar claridad a este asunto tan indecente.
Hay que felicitar a TOÑO BERMUDEZ por alertar sobre algo que puede darse y ha demostrado ser un periodista sensato al mas puro estilo GARCIA que denuncia hechos coruptos
Hay que limpir el deporte y a los politicos antideprte del consistorio,que tanto perjudican al COMPOS.
El COMPOS es historia y no debe de morir.El COMPOS somos todos.
¡AUPA COMPOSTELA¡

¡MANIFESTACION EN EL OBRADOIRO¡

¿PARA CUANDO?

Anónimo dijo...

que nadie se ria del comps ni los compostelanos. Fuera alcalde, fuera Tvg fuera Correo Galego. CULPABLES.

Anónimo dijo...

ROA CONDE te a oportunidade de sacar o COMPOS de este atoalladeiro
e o momento de que se pronuncie pra saber con quen estamos e con quen esta.
¡Roa CONDE o pobo quere a tua posicion publica¡.Aqui xogamos todos.

Anónimo dijo...

toncho,si alguien se entera de la realidad que lo comente aqui,si tenemos que manifestarnos lo hacemos, ponemos fecha en tu web y adelante que no nos priven del primer y unico equipo de la ciudad.
El domingo todos a san lazaro ,la esperanza no se pierde.
federacion corrupcion

Anónimo dijo...

Tengo la sensacion de que ahora mas que nunca los jugadores van a querer clasificar al COMPOS y lo van a conseguir que es lo que suele pasar y la que se puede montar pude ser de ordago y padre Sr.mio
Animo chabales que la podeis armar
y el lio acaba de empezar, la cosa se anima.
BUGALLO apuntate votos.
Dice el refran que a todo cerdo le llega su San Martiño,y el que las hace las paga.

MARCOS dijo...

a ver j.d ,tranquilinho home, que por moito que ti queiras o fatima e o colexiata non son equipos grandes...puta mania!
eu non creo que a solucion sexa votar ao Sñ Conde Roa, pois a situacion do COMPOS dalle igual a el, a Bugallo e a Rego.
FORZA COMPOS SEMPRE!!

Anónimo dijo...

Xa vexo que a río revolto ganancia de pescadores. Hai moitos que aproveitan para facer campaña política. Ao mellor non hai que buscar os culpables fora, porque están dentro e xa sabían o que había. A situación do Compos é a que é dende o punto de vista xurídico, e nesa situación non pode volver competir en categoría nacional. Esa é a diferrencia entre preferente e 3ª. Faldes do caso de Celta e Sevilla, que eran distintos ó caso do malaga, por exemplo que tivo que volver a empezar con outro nome e outra directiva distintos. A débeda existe, e si volvese a competir en categoría nacional sería un fraude de lei, e podería pasar con calquera sociedade anón ima aíndca que non fose deportiva. Así son as cousas; por eso gastar cartos no Compostela non é unha decisión intelixente, salvo que se queira sacar tallada política ou doutro tipo.

Almazigar dijo...

Sempre recibindo paos por todos lados, e o noso sino. Agora mais que nunca ca SD. Comigo podedes contar para o que sexa, desde unha manifestacion ou platarlle lume a federacion.
Sempre co Compos, o meu equipo
ADIANTE COMPOS

Anónimo dijo...

Ya sabemos que no todos los casos son iguales,pero el Celta y el Sevilla su descenso era justo,Lucharon y lo consiguieron
Con cagones no queremos saber nada mejor se queden en casa.
¿Si el COMPOS no podia competir como los demas, por que lo admitieron en la federacion?
No hacemos politica decimos, lo que libremente sentimos y nos expresamos con argumentos.
La telegaita es de los politicos que son los que la manejan y la manipulan,¿o somos inocentes?.
El juicio que tiene esta telegaita con el Compos no interesa que salga y si desaparece el COMPOS despues de muerto¿que?
Jueces,politicos y representantes del consistorio ¿en que beneficiaron al COMPOSTELA?
¿Porque no se termina el caso COMPOSTELA?
Todos estos que defienden la corupcion son tambien culpables y no quienes cogiendo un equipo endeudado intentan reflotarlo y perdiendo dinero.
Vuelvo a dicir a estos irracionales que si tienen farmulas mejores que se postulen como candidatos y si no dejen de ladrar,bien es verdad que mientras ladran cabalgamos.

Skin-ft dijo...

Eu creo q de aki a 3 semanas vamos a deixar tempo pra q se vaia preparando as cousas q a xente se vaia enterando e todo, este partido na kasa nom, nem o seguinte, nem o seguinte fora, seria o seguinte na kasa dentro de 4 xornadas , Seria no partido COMPOSTELA-MONTAÑEROS, pois facer umha manifa antes do partido, (como xa se fixo fai un par de anos creo q cando estabamos en 2ª) Dende a praça de Galiza ate o estadio. A cousa seria organizarnos todos, i-lo comentando por ay , o q teña tempo incluso facer algun colgante e pegalo por ay . . . ponhemos as 15:30 de Saida por exemplo, e em manifa polas ruas dende a praça de galiza ate o estadio. Venha Saude e SEMPRE COMPOS!

Anónimo dijo...

¡¡¡COMISIÓN ANTICORRUPCIÓN QUE INVESTIGUE AO CONCELLO XA!!!

Anónimo dijo...

¡¡¡ESTE FINDE SEMANA PRIMEIRS PANCARTAS EN SAN LÁZARO XA!!!

Anónimo dijo...

HAY QUE LLAMAR AL PROGRAMA CAIGA QUIEN CAIGA PARA SU SECCIÓN DE QUEJAS PARA QUE VENGA A SAN LÁZARO PARA DENUNCIAR LO QUE PASA.QIE ALGUIEN SE ANIME, HAY QUE MOVER TODO LO QUE SE PUEDA.

Anónimo dijo...

Que Conde Roa se posicione nunha ou outra posición xa, senón os votos para esquerda unida, pero todos pra un mesmo partido para poder facer algo

Anónimo dijo...

O caso Compos non remata porque se deben cartos. Así de claro. Se non sería muy fácil facer e desfacer empresas. Era unha sociedade anónima, e alguén tería que ser o responsable do tinglado, ¿non?

Anónimo dijo...

Xa pero eso mesmo pasou co Las Palmas é ahi o tés, xogando na segunda división¿por que? Por que o xuiz era das Palmas e agora mesmo ata é socio do Las Palmas.O que pasou no compos que o xuiz é da Coruña e quiso afundilo.Quen sabe por que.¿Por política?¿Quen sabe...O Las Palmas estaba moitisimo peor que o Compos.

Anónimo dijo...

O responsable do tinglado e a telegaita, que como esta en mans dos politicos nin dios lle mete man,e para mais non lles interesa a sentencia que esta pendiente.
Asi de claro e asi de fácil e facer desaparecer uha SD Compostela por moroso de marosos,¿quedache claro ahora.?
Os politicos som tan corruptos como los alcaldes que recalifican terrenos o los que no los quieren recalificar,como sucedeu co COMPOS nos TERRENOS de AMIO (unico patrimonio del Compos) que tuvo que vender por deudas, que se llos recalificaran estariamos en outra situacion.
Hay moito que analizar e mellor seria documentarse ben para opinar.
Solo e un adianto de moitas cousas oscuras en contra dos intereses do COMPOS e en favor da politica. Sempre cargamos contra os que levaron os destinos do equipo pero,son os que menos culpa tiveron e o estan demostrando ahora,que como queira que sexa os aficionados disfrutan nestres intres da SD,¿ou non?
En su dia invirtieron en terrenos a favor del Compos para ter una ciudad deportiva que lle negaron par disfrute dos socios e da canteira.¿porque? ¿cuanto valdria esa ciudad deportiva ahora?
¿Que hicieron los politicos en veneficio del COMPOS? solo les interesa para salir en la foto,despues te dejan tirado ¿o no?
Sexamos xustos nos analisis.
¡AUPA COMPOSTELA¡

Giorgio 'Lazio' dijo...

It's incredible...

I'm thinking that the italian football association is crazy..but also in Spain can happen increcible things.

As usual no respect for the TRUE fans that follow thier team with pride and passion.

Good luck my friends

All the best from Italy !!

Giorgio

A.C.A.B. dijo...

Fuck the politics

Anónimo dijo...

Eu recordo o da recalificación de terreos que se negou o Concello. lémbromemoi ben diso. Ao Real Madrid recalificaronllela cidade deportiva e solventou as millonarias deudas. Ao Atlético de Madrid está no mesmo agora mesmo. e a o Compos nada de nada. Despois recalifican outros para facer hoteis coma fixeron cunha fina miña, Tiven que venderlla a forza ao concello xa que ia ser para parques e zonas verdes e au final despois de anos, fan Hoteis.É unha vergoña que ten que investigar a comisión anticorrupción. Que investiguen en que tipo de terreos fixeron os hoteis de San Lázaro. ¡¡¡ANTICORRUPCIÓN XA!!!

Anónimo dijo...

QUE LLE PREGUNTEN AOS ANTIGOS DONOS DAS FINCAS

Anónimo dijo...

Si os las expropiaron por que iban a ser zonas verdes según el pxou, y despues hicieron hoteles el precio que os pagaron tenia que ser muchisimo mas.¿Quien se quedó on ese dinero? Yo también abogo. Hay que mandar mensaje a comision anticorrupcion y que investiguen.

Anónimo dijo...

¿Y la Telegaita? El Compostela fue el único equipo gallego que fue con ellos, incluso cuando otras televisines ofrecian más y ¿así se lo paga?

Anónimo dijo...

Xa vedes como van salindo as "contas" das zancadillas que se lle fixeron o Compos para que logo falen e despretixen os que levan o equipo con cartos dos seus bolsillos tildandos de ladros e mafiosos.Primeiro que miren o seu patrimonio que e publico, pra ver si teñen tantos cartos como para subencionar o Comps.
Pareceme que temos o cerbro pequeno,hay que falar con datos acreditativos.
O que hay e que investigar na politica ,seguro que se encontran moitas dudas,e moitos buratos oscuros.
Que devolvan o Compos o que lle quitaron os da telegaita e os que estan o seu redor
¡VAMOS COMPOS A POR ELES¡
vamos ascender pra darlle nos morros por moito que lles pese

Anónimo dijo...

Como currante que soy estoy hasta los güevos de que con mis impuestos subvencionen a los futbolistas. A los futbolistas hay que pagarles en función de lo que cada club pueda generar. El dinero del pueblo para el pueblo, no para esos niños mimados que viven del cuento porque le saben dar a la pelota, y a veces ni eso. Y los dirigentes a gestionar lo que pueda generar su club y a llorar menos. A ver porque hay que recalificar para que el Madrid o el Compos o quien coño sea puedan beneficiarse, y a los que somos de a pie nos dan constantemente por el saco. ¡¡¡¡Ya está bien!!!! Hay que finiquitar el Compos y partir de cero con un equipo saneado y con los criterios ya expresados. El Compos y todos, que a mí nadie me perdona mis impuestos, que vivo de un sueldo y me tienen bien controlado. ¡Basta ya de paños calientes y cuentos chinos! Si se hizo mal antes habrá que pagar las consecuencias.

marcos dijo...

tes razon, non deberian dar subvencions aos equipos de futbol, nin recalificarlle terreos, pero enton ti non pidas unha beca de estudos, nin axudas para o transporte, nin merques unha vivenda de proteccion oficial, e non vaias ao hospital por unha simple gripe, que eses cartos tamen son meus, e como a ti, ninguen nos pregunta que facer con eles non?pois eso!

Almazigar dijo...

Cómpre dicir que un equipo nunha categoría alta, aparte de facer publicidade á cidade, xera riqueza (por exemplo os equipos e os seus siareiros hospédanse nun lugar)

Anónimo dijo...

Son un familiar dun antigo directivo do compos e o xuizo do compos contra a television galega xa leva anos resolto a favor do compostela pero un clube coma empresa non pode cobrar nada se ten deudas ou iso foi o que dixo o xuiz.e me pregunto eu...¿como se pode pagar o que debes senon podes cobrar o que che deben?eu creo que iso so llo fan o compostela porq queren que se desfaga.se caneda se levase ben cos politicos o compostela segiria en 2ª div.e o unico que lle queda o compostela é que a xente se mova para que os chupatintas filhos de puta dos politicos corruptos vexan que o compos ten tiron,a unica pega é que santiago non ten aficion ó futbol e por iso o compos esta onde esta,senon mirade o oviedo,en 3ª iano ver 15.000 xiareiros e agora ta en 2ªB pero aqui so van 4 persoas.a xente e os politicos non entenden que un equipo na elite trae publicidade para a cidade e sobretodo se vai ben,trae moito carto en gastronomia e aloxamento ou non lembrades un domingo de futbol non que apenas podias entrar nun bar porq estaba a rebentar de xente.e non esquezades que xa os propios xogadores locais deixan moitos cartos aqui en comidas,cenas,aloxamentos e productos que envia a fora pra sua familia...eu so digo que é unha autentica vergoña que unha capital de comunidade o seu maior representante no deporte rey sexa en rexional preferente.mirade o vilarreal.40000 habitantes e estaba en europa...non digo mais.HAI QUE MOVERSE¡ai que mandar cartas ós periodicos se son nacionais mellor denunciando o que sta a pasar.animo compos¡¡¡

Anónimo dijo...

Pues precisamente Marcos hay listas de espera en los hospitales y no se cubren otras necesidades de 1º orden como para dilapidar el dinero en sueldos de fantasía, viajes pernoctando enhoteles de 4 y 5 estrellas etc. etc. etc.
Tus argumentos son tan simples y tan insolidarios con la clase trabajadora y con todos los pringados, que da miedo pensar en que para algunos sólo existe el fútbol. Seguimos con pan y circo para el pueblo.
Si te hubiesen dado una de esas becas probablemente estarías más informado y con un poco más de cultura entenderías cosas que ya veo que no entiendes.

Es conmo si uno de esos becarios exigiese que su beca de manutención fuese en el mejor restaurante de la ciudad y el alojamiento en el mejor hotel; lo digo por seguir tu absurdo razonamiento.

Marcos dijo...

o falar non costa cartos! para que non te confundas , estudo fora de Santiago durante a semana e traballo en Santiago os fins de semana, para poder pagar os meus estudos,ademais diso,si,sorpresa!! estou becado. e sei o que digo.por suposto son da clase traballadora,(que non pringado, nin inculto) probablemente mais ca moitos.
estou dacordo contigo en que hai cousas mais importantes que o futbol, de feito todo e mais importante co futbol,o que non vexo loxico e que escribas nunha paxina de siareiros do COMPOS, que hai que finiquitalo xa,mais tendo en conta que aludes a recalificacions de terreos etc, cousa da que o noso equipo nunca se beneficiou.
de feito penso, que si alguen se beneficiou do COMPOS foi a cidade e non o reves.
so pensando na segunda b, que esta bastante recente, recordo partidos contra a Cultural, onde viñeran 12 autobuses, Caudal, Marino, Pontevedra...cos cartos que deixa toda esa xente na cidade seguro que ti te ves benefiaco en certo modo.
Saudos e FORZA COMPOS!

Anónimo dijo...

venga o si no montamos una peña quinielistica y damos los beneficios al compos!

Anónimo dijo...

marcos ti teras que explicar como traballas e es becario porque a quen traballa legalmente non lle dan becas????

Anónimo dijo...

non creo que por traballar fins de semana te quiten de estar becado, inda que teñas contrato. e de todolos xeitos que carallo importa eso aqui?

MARCOS dijo...

explico home non tenho problema ningun.
non e certo de todo, porque si os teus ingresos son poucos, estas no dereito a pedir unha beca,so que a cantidade que che dan e menor que si non traballases, e por outro lado si cando pides a beca non estas traballando afectariache para o ano seguinte en caso de pedila, pero non para este.

No que se refire ao COMPOS..creo que non se pode xogar peor, e ainda que nunca critiquei a un xogador...Adrian e moi malo,terialle que dar vergoña xogar como o fixo hoxe.O lado positivo e que nin Iberia nin fatima gañaron, pero perdimos unha gran oportunidade para distanciarnos duns e achegarnos aos outros.
FORZA COMPOS

Anónimo dijo...

o de hoxe foi desesperante. os do xove encerrados e os nosos xogadores empeñandose en entrar polo centro ou colgar balons.

de todolos xeitos, non se pode gañar sempre, e tede claro que non é a ultima vez que vamos pinchar de aqui a fin de temporada.

SEMPRE CEIVES dijo...

Como pode ser qe se poda baixar SI, e Subir NOM!

FEDERACIÓN MANIPULACIÓN!!!!!


SEMPRE CEIVES

Anónimo dijo...

FALADE MÁIS DE FUTBOL E MENOS DE POLITICA OSTIA!!!!!
QUE DESESPERA LEER TODOS ESOS TOCHAZOS!!!
SEGURO QUE HAI MAIS XENTE COMA MIN!!!

Anónimo dijo...

Que pena no poder ganar este fin de semana.La verdad es que el Compos estubo muy espeso y no hizo su juego.Haber si el proximo fin de semana tenemos mas suerte y podemos llevarnos los tres puntos.Animo chavales un mal dia lo tiene cualquiera,ahora no podemos fallar mas.

Anónimo dijo...

Temos que poñer mais ganas sinon asi non vamos a ningures.A garra que temos hoxe faltounos e estivemos moi fallons en canto a tirar a porteria.A POR ELES

eu dijo...

Hoxe hei dir ó karaoke pola noite e veña líkidos!!!

Anónimo dijo...

Espeso estivo o partido, o arbitro, os lineas o público, e contaxiou ao Kompos, (os rivais sairon de copas e votaron deitados máis de medio partido co consentimento do apanpanado que pitaba) aínda así parece, e non quero malmeter, que non vai ser o último que vexamos, Meana e os seus secuaces non van a poñer nada fácil o obxectivo da segunda praza, non vaia ser que se vexan nun compromiso, o Kompos é un clube uqe o inqueda e con caneda máis, "señor Julito" o meu Kompos é máis ca un clube.
Por outra banda darlle a noraboa o porco de Bugallo, que por fin conseguiu a súa pocilga, incluso me pareceu velo revolcarse coa súa amante no barrizal de San Lázaro, eso sí que é mantemento dunha instalación, será mellor que o recalifiquen para vivendas e así poder sacar un pico.
Forza Kompos, sempre contigo.

Anónimo dijo...

luis fun velo partido e creo k cada partido falo peor,eres malisimo.retirate por favor.