martes, 17 de agosto de 2010

¿Empieza la guerra sucia?

A continuación, os dejo un extracto de la entrevista realizada a Roberto Gayoso en La Voz. Me llama la atención este párrafo. En el Blog de Treviño la podeis leer al completo.
Ayer la federación gallega hizo oficial que este año no podrán competir como Compostela, sino que lo harán como Campus Stellae, el verdadero nombre del club. ¿Por qué?

-Pues eso me gustaría a mí saber. Ha sido una decisión única y exclusivamente de la federación. Se debe a que hay un club en Santiago que nos quiere poner trabas. Sin embargo, aquí hay una cosa muy clara: nosotros tenemos comprada la marca y volveremos a competir con ella. Si nos lo impiden este año, que no sé por qué, lo conseguiremos para el siguiente. El Compostela sigue vivo y lo demostraremos.

6 comentarios:

jose luis sanchez dijo...

E dicir,o enxendro volve a facer das suas.este ano que anden con coidado cando corran pola banda en santa isabel.

JC dijo...

Mira que son listos os da federación galega... isto eche a ostia, deixannos competir en categoría nacaional como SD Compostela, pero en categoría autonómica non, FEDERACIÓN GALEGA DE CORRUPCIÓN FORA XA!!!

virxinio dijo...

xa están outra vez ises filhos de puta,este ano que tenhan moito coidado, toda a vida tocandonos o caralho,PAIASOS

Ochote dijo...

Polo visto hai xente que ainda non se dou conta de que,os poucos siareiros que hai en Santiago,son todos do Compos...Outra guerra inútil entre clubes da mesma cidade...
Que miren onde e como está o Fátima...

Alberto Vilariño dijo...

Fai unha semán aproximadamente publicaba neste blog un comentario no que tra-la reunión cos abonados eu seguía sin crer nada do que me decían pero chegaba a conclusión de dar alomenos un último voto de confianza a nova xunta direitiva e acceder a renovar o abono ademáis de facer o meu fillo como abonado adulto sendo un recen nacido todo co gallo de axudar ao clube dos meus amores.
Debido aos últimos acontecementos (reunión dos clubes galegos onde o representante do Compos é Caneda, e sobre todo despois de escoitar de novo este personaxe hoxe as 14:40 no programa local de A Cope) moi o meu pesar e despois de meditalo moito non me vou facer abonado da SD COMPOSTELA (ou Campus Stellae).
Estou moi faro de todo o que ocorre co meu equipo e non poder facer nada, non porque non queira senón porque este impresentable que mandan na SD non representan a Santiago e moito menos me representan a min. Levo seguindo ao Compos toda a miña vida, vaime custar os domingos pola tarde moito sacrificio non coller o coche e ir ata San Lázaro ou ata onde xogue o Compos a ve-lo encontro e animar ao meu equipo, as miñas cores que sempre serán azul e branca.
Sinto se defraudo a alguén pero non podo máis, creo que a afección merece un mínimo de respeito e consideración e unha vez máis o Sr. Caneda non a tivo, por iso eu cheguei ata eiquí. O Sr. Caneda non vai a abandoar nunca aínda que sabe que o seu ciclo xa rematou. O Sr. Caneda non quere ao Compos por moito que algún pense que si, so lle interesa sacar beneficio a costa do Compos. O Sr. Gayoso e compañía non son ninguén e pouco van durar con Caneda na sombra.
Fora Caneda! Fora Gayoso! Fora Choco! Fora Omar! Fora Fernando Garrido! Estes non son do Compos, DIGNIDADE E TRANSPARENCIA!!!

Unknown dijo...

Pois polo que se ve era eu o único que tinha claro que Gaioso é um lacaio de Caneda e que aquí nom mudaria nada. Eu probablemente, e coma mim uns quantos mais, nom me farei socio, sem embargo acudirei a todo-los jogos da SD por Galiza adiante.

Compos DYC Hools, 100% anti-caneda, 100% anti-canedistas e 100% anti-lacaios.