miércoles, 19 de junio de 2013

Comunicado Fendetestas

Chamamento ao compostelanismo

A conta atrás vai avançando, os nervos e as ganhas vam aumentando. Pode que nos topemos ante os derradeiros dias que passaremos sendo equipa de terceira divisom. Haverá que batalhar mui duro para conseguir o ascenso à segunda divisom b, pólo que nom queremos transmitir euforia desmedida nem confiança excessiva, se nom entusiasmo, loucura por estar este sábado com a S.D. Compostela. Ficam 180 minutos cruciais, 90 no Multiusos de Sam Láçaro, e a pesares de que o objectivo nom está ainda conseguido, é um feito que o vento pólo de agora sopra a favor. E mais que vai soprar se a torcida da S.D. Compostela volta a demonstrar este sábado do que é capaz.

Esta vez a ocasiom o merece, pólo que vos proporemos umha jornada que atinge todo o dia. Para começar com força, a quedada será as 13:00 no Bar Londres, onde podereis desfrutar dumha sessom vermute acompanhada de boa música. Às 15:00 terá lugar umha churrascada e, aproveitando a data, também haverá sardinhas. Às 17:00 daremos início à caminhada até o estádio, dando colorido à cidade, para isso convocamos a todo o compostelanismo a secundar esta marcha. A isso das 18:15, todos dentro, que o campo seja um fervedoiro quando os jogadores saiam a quecer. 
Às 19:00 dará começo o jogo, recolhendo o sentir dos compostelanistas, e respostando as muitas solicitudes, os Fende Testas tomamos a decisom de nos situar na bancada de preferência.. Une-te a nós e anima sem parar, fazendo que o nosso campo seja um inferno para os rivais.

Para apontar-se ao jantar há que enviar um correio ao nosso endereço electrónico ou chamar ao 696 48 60 70. A data limite para faze-lo é a sexta-feira e o preço é de 6 euros.

O sábado vai ser um gram dia e o começo dumha melhor semana, nom te limites a mirar e vive-o connosco.

Fende Testas, hooligans S.D. Compostela.

No hay comentarios: