martes, 1 de junio de 2010

Juanvi se suelta en la SER. Anuario do Fútbol Galego

Ya todos sabreis a estas alturas que los juveniles no pudieron lograr el ascenso a liga nacional. Desde Enero, el entrenador de los chavales, era Juanvi, que vino junto con Adrian Armental y Diego desde el Aguiño, donde habian logrado grandes éxitos. Pues una vez terminada la temporada, atiende a las preguntas de Antonio Bermúdez en la SER y pone de manifiesto, una vez mas, el descontrol reinante en casa compos. Mas incertidumbre a la situación de la entidad. Parece que aquel soplo que alguien me comento va cobrando mas fuerza y puede que haya una fractura importante en el fútbol base de la esedé...en cualquier caso, os emplazo a escuchar el audio para que podais saber de primera mano la historia de este hombre.
Por lo demás, lasa cosas siguen igual, salen en prensa noticias sobre bajas (Gonzalo al Montañeros y Claudio al Lugo), y parece que la sombra de la preferente se acerca mas y mas.
Cambiando de tema, quiero mostraros la portada del Anuario do Futbol Galego, temporada 2008-2009. Manuel Renduelles y Carlos Castro han pasado mucho tiempo elaborando este compendio de datos de la temporada pasada y creo que es obligación hacerles publicidad de dicha obra. La foto de portada corresponde a nuestra bienquerida esedé, en recuerdo de su campeonato logrado con total merecimiento en la temporada 2008-2009. Creo que cualquier dato que nos podamos preguntar sobre lo que pasó en el futbol gallego está en ese libro. Para el que le interese, el precio del Anuario está en 30 € mas gastos de envío, lo podéis pedir en esta web..
video

1 comentario:

Alberto Vilariño dijo...

Xa ninguén o dubida, parece que a tempada que ven xa temos categoría (ata o noso querido Toncholeto o deixa caer) e será a preferente da que tanto nos costou sair. Pero iso non é o peor, xa que en caso de querer ascender teíamos que pagar a deuda acumulada nesta tempada. Recordade todos que a Baleato haille que pagar tamén xa que soamente se pagou un tercio do que se lle adebeda.
¿Que diferencia hai cando en 2004 se descendeu por impago? Pois ben sinxelo, aquel era a SAD COMPOSTELA e Caneda refundou o club a través do equipo Campus Stellae e comprou o nome SD COMPOSTELA en subasta pública como ben saberedes todos e así evitouse pagar calquer tipo de deuda anterior xa que somos outro club totalmente distinto aínda que teñamos o mesmo nome.
O tema do Concello é aparte, menuda panda de irresponsables por non chamarlle outra cousa xa que prometer axuda e agora facerse os suecos é incrible. Ademáis xa teñen a excusa perfecta cos recortes municipais que se aveciñan. E como dixen semáns atrás o ciclo de Caneda rematou, hai que facer entender a este home que non vale a pena esgotarse desa maneira.
A solución baixo o meu punto de vista pasa por nós, A AFECCIÓN. Ou nos únimos todos xa que somos poucos ou esto vólvese afundir e tal vez desaparecer para sempre. Costou moito aguantar o tirón estes anos en preferente por iso unha volta tan rápida a esa categoría que é un autentico pozo sería a morte definitiva. Por iso creo que é o momento de dar o paso e tratar de volver a mostrar esa personalidade que nos fixo ser a mellor afección en situacións límite (recordo o último encontro das ligas 2004/05 e 2005/06 cando nos xogábamos a permanencia en preferente). O tempo esgótase e creo que si non facemos nada a nosa ilusión morrerá porque non esperemos que a resolvan tanto Caneda coma o Concello. FORZA KOMPOS!!! UN ULTIMO ESFORZO