martes, 17 de noviembre de 2009

El Miercoles, Copa RFEF, vuelta, y Sergio Sestelo en R.Obradoiro.

Un partido en Sábado, contra un filial, y encima con la cantidad de acontecimientos en el ámbito deportivo local, puede desembocar en ausencia total de imagenes y comentarios radiofónicos. Pero por lo menos, algo hemos escuchado de la actualidad compos este Lunes, en Radio Obradoiro. De la mano de Javier Iglesias, hemos escuchado las palabras de Sergio Sestelo, el mediapunta de la esedé.
Recordar que en la web del Cerceda, está anunciado la vuelta del partido de la Copa RFEF, a las 20:00 del Miercoles 18. Está dificl remontar, porque el Cerceda es un muy buen equipo, tiene un presupuesto con un alto grado de liquidez, y aun por encima, el compos no creo que se la vaya a jugar con todos los disponibles, pero como siempre, los juveniles que salgan demosntrarán su buen futbol, no en vano van líderes de su Grupo de Liga Gallega, tras derrotar al Lugo B por 2 a 1 ( a ver si repetimos este resultado el domingo).

video

11 comentarios:

roxista dijo...

ides levar po pelo,que e o que vos merecedes,non tedes collons a vir aqui o mercores,afecion de pacotilla.aupa cerceda

kasty dijo...

pero ti es atontao,k lle ven decindo un dunha aldea donde da a volta o aire pa volver pa santiago de volta,mira as vacas se xe escaparon,pinpin,pa poñer esto en internet k foxes asta coruña?? xk a ese sitio nn chega nin o telefono

Ochote dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
roxista dijo...

moito falar,pero mañan vos caen catro ou cinco.moito viaxe cando ibades de lider o ano pasado,e agora non vai nen un can as viaxes,afecion de pandereta o que sodes.

Trivetano dijo...

Roxista, se pecharas a boca un pouco o mellor non dicias tantas tonterias! afección de pacotilla seremos según ti, pero ben que lle gustaba a todos os clubes de terceira xogar contra o compos o ano pasado, xq era taquilla asegurada, mellor dito taquillón! e para que sepas a xente segue desprazándose igual co equipo, pero a xente para poder ver o futbol ten que traballar e cu partido as 8 da tarde, e tal e como esta santiago de tráfico non da como para ir.
Con certo aprecio que lle teño ao Cerceda e cas gañas que teño de que ascenda a verdade e q personaxes coma ti dades vergonza.
E kasty non é por mal, pero non te metas cas aldeas e ca sua xente!xa todos sabemos que roxista so di tonterias pero todos vimos das aldeas e vivimos nas aldeas, se non ti teus pais ou teus avós que non somos os de Santiago dunha gran urbe!
Forza Compos!!!

xosemaría dijo...

pero non vedes que o que fai é picar para que vaia moita xente?

xosemaría dijo...

En canto ao "Rositas", miar o mellor que podes facer é ir ver ao teu equipo e animalo a morte. Se cadar pasades a eliminatoria, e se cadra de forma xusta, se cadra gañades despois a copa federación e se cadra ascendedes para o ano, así que disfrútao, e deixa de meterte en vainas, non vaia ser que un día leves unha sorpresa.

Ah, remata o bocata de nocilla e fai os deberes que mamá hache rifar senón.

jose luis sanchez dijo...

jeje, mais claro auga xosemaria

arturoferreiro dijo...

ses gol ses gol sesteloooooooooooooooooooooooooo!!!!!

antiambulancias dijo...

roxista dijo...

moito falar,pero mañan vos caen catro ou cinco.moito viaxe cando ibades de lider o ano pasado,e agora non vai nen un can as viaxes,afecion de pandereta o que sodes.

--------------------

Mire una cosa, ameba integral...
Fende Testas estuvo presente este año en Ponferrada, Vigo, Vitoria y Ferrol.
Es decir, que hicimos más kilómetros (y los que faltan por hacer) en cuatro partidos de los que va hacer usted este año.

treviño dijo...

roxista:
estas comparando un partido de una copa que a nadie le importa a media semana con un partido de liga un domingo??
Si estuvierais en 2ªB,en un partido de liga alli seriamos el doble de compostelanistas que aficionados del Cerceda.