domingo, 29 de noviembre de 2009

Eibar 2 - 2 SD Compostela, punto en el campo de líder.

La esedé consigue un punto en el campo del líder tras ir perdiendo por cero a dos. Anotaban en el minuto 45 de la primera los armeros, por medo de Altuna. El mismo jugador marcaba en la reanudación. El compos, a partir de ahi cambio su rol de juego, que hasta el momento había sido imitar el juego directo de los eibarreses. En el 65 es Ruben quien remacha un tiro de Sestelo. Se quedan los locales con diez, poco después compensa el arbitro expulsando a Toño, pero los blanquiazules no le perdieron la cara al partido. Centron pudo conseguir el empate, pero es Mariño, en el 92, quien le da el empate al compos. Primer equipo que consigue sacar un punto de Ipurua. Gran resultado para la moral del equipo, que está haciendo las cosas muy bien, y empieza a ver los resultados de su cambio de juego. El próximo domingo, ha que ganar al Barakaldo.

7 comentarios:

COMPOSTELAN dijo...

Vamos Kompossssss, hai que despegar, temos que achegarnos aos equipos que están diante de nos, hai que entrar na competición.
Agora parece que o xogo, a pesar do montón de baixas acompaña, a ver si gañamos un par de partidos seguidos para meternos na pomada.

Ochote dijo...

O resumo de Toncho xa o di claro:o equipo está traballando ben.Os resultados teñen que acabar chegando.O punto de hoxe,se gañamos no San Lázaro a semana que ben,saberá a gloria.
O das baixas este ano,é de traca.Pero imos a seguir pelexando contra vento e marea.
NORABOA ÓS GLADIADORES!!!
FORZA COMPOS E ÁNIMO AFICIÓN!!!

Por certo:onde carallo se meten agora o amago de alcalde que temos,e piltrafas do Bernardino,e a nai que os botou a todos????Onde está ese apoio para o Fátima???
Sobre a cabeza destes cabróns ten que pesar o intento de afundir ó equipo de todos,o Compos,e o afundimento doutro dos clubes da cidade.
Se non saben facer,se non saben estar,que desaparezan!!!!!
Os merdalleiros que pululaban neste blog o ano pasado,desapareceron.A ver se estas malas bestas corren a mesma sorte.

JC dijo...

Si señor, o Compos está moi vivo.
Ochote non me gusta falar de política no deporte pero tés máis razón que un santo, hai que botar a Bugallo como sexa, e os catro siareiros do "ciudad" son seguidores do depor que nunca animarán a ninguén desta cidade a menos que teñan intereses ou que esténa arriba como esta agora o Obra, despois daránlle polo cu.

Fuco dijo...

Iste é un gran paso moral e deportivo, amosa que sí que somos capaces, aínda máis somos tan capaces como calquera pero superando máis adversidades que os demáis,¡AUPA S.D.!
Pero ademáis debemos dar exemplo de excelencia, e iso pasa por non preocuparnos dos problemas dos outros, ser considerados e tentar que a nosa afección vaia a máis e dé o mellor exemplo que agrande a nosa identidade. Esforcémmonos en conseguir máis socios e maior presenza en San Lázaro.

arturoferreiro dijo...

SOMOS GRANDES!!!!!!!!!

Ochote dijo...

Ah!!!Mágoa non ter apostado...Eu tería apostado pola victoria do Compos,pero ese empate a 8.50 era moi tentador...
Eu aposto por un Compos o ano que ven,na segunda B e crecendo...

José Manuel dijo...

A ver si el gafe va a ser San Lázaro... XD