viernes, 1 de febrero de 2008

Previa fin de Semana y otros.

17:00, en San Lázaro. No hay sancionados por tarjetas, aunque seguimos con Manu y guti apercibidos de sanción.
Es cierto que Luis ha fichado por otro equipo, pero ha sido por el Santa Comba, según puso en la Voz de ayer y de hoy. Os dejo el enlace aquí. Felicidades para Luis.

Novedades de la tarde:
Confirma Baleato en microfonos de Radio Galicia que, Bocha, posiblemente sea baja por esa varicela que alguno comentó que tiene. Jimy tiene una contractura lumbar y es seria duda. Se comentó ayer la posibilidad de fichar a un delantero gallego que en caso de hacerlo seria el tercer equipo en el que juega esta temporada. Al final, segun informaciones de Baleato, ha decidido fichar por un equipo andaluz de tercera. No dan el nombre, asi que si alguno intuye quien puede ser, pues estaria bien que lo dijese.
Sobre los dos jugadores de Camerún, tiene 19 y 20 años uno se llama Oliver y el otro Soule o algo asi y recalca Baleato que es la parcela ofensiva donde quizas deberia de reforzarse el equipo, ya que piensa que Vladi y Jorge no pueden aguantar toda la liga jugando solos en punta.
El mister tambien comentó que era un partido muy importante el de este Domingo, que es muy prematuro decir que el partido contra el Somozas (que tambie se está reforzando con jugadores nuevos) va a dilucidar quien queda en la primera posición y ante el comentario de Antonio Bermudez de que los partidos se ganaban muchos por 1 a cero, destacó la mejoria defensiva que permite al equipo no encajar goles y poder ganar con marcadores tan escasos.
Bueno, pues este domingo, ya sabemos lo que nos toca, nosotros a animar al equpo y la esedé a intentar conseguir los tres puntos. Vamos compos¡¡¡¡¡¡¡

28 comentarios:

Anónimo dijo...

noraboa luis, a ver se para o ano xojamos contra ti en terceira.

Anónimo dijo...

En el blog del Extremadura ponen un reportaje de Manuel, ex jugador de la SD.

www.extremaduracf.blogspot.com

Anónimo dijo...

Por certo onte estiven no entrenamento e xusto antes de acabar vin a Catu sentado foro do campo polo que eu vin queixabase do tobillo e tamen me dixeron que Bocha estaba coa varicila esperemos qeu se poidan recuperar para o domingo


Ramón

Anónimo dijo...

luis,luis,luis,luis.....(canto de jerra).noraboa pero para o ano volta a tua casa(sempre sera a sd)

Anónimo dijo...

En el blog del Extremadura ponen un reportaje de Manuel, ex jugador de la SD.

www.extremaduracf.blogspot.com

Anónimo dijo...

O dianteiro galego do que se fala non sera Ruben Marquez,que comezou a temporada co montañeros en terceira,e agora non sei se tara nun equipo canario ou andaluz.Tamen xogou co negreira en 2ªB,tera uns 23anos e non e malo

Anónimo dijo...

no visteis el otro dia a gondelle se salio en los juveniles y en veteranos 3 goles contra el aguiño y contra el maderas ramos. un crak ese gondi

Anónimo dijo...

no visteis el otro dia a gondelle se salio en los juveniles y en veteranos 3 goles contra el aguiño y contra el maderas ramos. un crak ese gondi

Anónimo dijo...

Esta confirmado Bocha es baja para el domingo a causa de varicela .
Esperemos k se recupere pronto k el ekipo necesita su entrega y su lucha en el mediocampo k hacen una buena pareja con peter.
Forza Bocha ,AUPA COMPOSSS!!!

Anónimo dijo...

si que é ruben marquez, porque Baleato dixo que estivera xogando en Mallorca, e se non me equivoco el fórase para o Atletico Baleares.

Anónimo dijo...

e ruben marquez non é malo? eu vino bastantes veces e deixa moito que desear. pa preferente e tal pode ser que valga, pero non pa mais

Anónimo dijo...

para preferente? recordoche que foi o pichichi e o unico referente do Negreira en 2ºb e que por algo o ficharia o badalona de 2ºb e teria as ofertas que tivo....Faltoulle adaptación en Badalona e en Baleares parece ser que as cousas non eran coma llas ofreceron, ogallá veña para o compos

Anónimo dijo...

O fichaxe de Rubén sería a hostia!!
Agora fainos falla xente cunha pouca de experiencia, e Rubén inda que é xoven a ten.FORZA KOMPOS A TERCEIRA!!

Anónimo dijo...

Deixan marchar a Ruben e traen a probar a descoñecidos e vaibenes que nos conocen nin sua nai pra que logo nos dexen plantados e ademias que non nos resolven nada para o futuro,esto ninguen o entende.
A ruben seguro que o querian gratis.¡¡manda carallo¡¡ a seguir asi....

Anónimo dijo...

si seguro que si. ou o millor querianlle facer pagar por xogar... falade sobre feitos, non sobre "sospeito que", "seguro que"...

Anónimo dijo...

Esto é rexional preferente,non é o Real Madrid...Sodes socios polo menos?Éche bastante fácil criticar sen axudar nin un pouquiño.O equipo que temos,ata o de agora é lider.Que carallo queredes?Desta inda non imos á Champions,tranquilos.Hai que arrimar o hombro,non dar golpes.Hai que axudar hostia!!!!!!
Non podemos pedir máis que deixen a pel no campo como fan cada domingo.Nesto do futbol,o único que importa é a camisola que leven os xogadores,non a cor de pel que teñen por debaixo nin o idioma do seu carné de identidade.
O COMPOS ten 18-20 xogadores,os que estades tan preocupados polo seu lugar de nacemento,estadesvos a olvidar de que todos corren cara o mesmo lado dentro do campo.
FORZA COMPOS!!!!Xa virán tempos mellores!!!!
REXEITA IMITACIONS!!!REXEITA Ó BETIS E REXEITA Ó LADRÓN DE BUGALLO!!!!!!

Anónimo dijo...

No se puede hablar mejor!!! Muy bien explicado amigo, tienes toda la razón.
Me siento muy identificado con tus palabras, pero también creo que estamos viviendo tiempos muy bonitos, en los que el contacto con los jugadores y la proximidad le dan encanto a la categoría.
Cuando estemos en primera, donde todo es más frío, seguro que echaremos de menos estas temporadas.
EU TAMEN REXEITO Ó BETIS E Ó LADRÓN DE BUGALLO!!! FORZA COMPOS

Anónimo dijo...

vamos compos a gañar, e seguir no mais alto. bugallo ladillon

Anónimo dijo...

gano el somozas 2 0

Anónimo dijo...

Está muy fuerte el Somozas, vamos a tener que apretar duro estos dos partidos si queremos seguir en la lucha. La verdad es que tienen un buen equipo. Hace muchos años que no se veía una liga tan intensa y disputada en Preferente.
Mañana hay que salir a ganar como si fuera el último partido.
FORZA COMPOS!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Vamos COMPOS, a polo Laracha!!

Anónimo dijo...

AGORA MÁIS KA NUNCA, FORZA SD!!

Anónimo dijo...

era o referente de ke oh! o referente do negreira en 2ªB era ivan, ruben era suplente del. e si tanto dis que era o referente xa ves como akabou esa tempada, descendendo. e en badalona claro k non se adaptou, non xogaba e xa pasou de adaptarse. e no montañeros en 3ª este ano? xogou 2 partidos e non volveu xogar mais. k non vale para mais cousa k xogar en preferente

Anónimo dijo...

ok pois xa sabes calzas as botas e baixas ti a xogar

Anónimo dijo...

Hola alguien me podria decir cuanto cuesta la entrada para ver al Compos hoy?

Anónimo dijo...

Como siempre 10 euros

Anónimo dijo...

Estiven en San Lazaro este domingo,estaba Ruben Marquez,baixou o campo a falar con Baleato,e logo saludou a Caneda.Vino fora e dixome que pas Baleares xa non volvia,ou o fichaba a SD ou iba para 1equipo da terceira de xerez,na terceira galega non pode xogar x aver empezado a temporada co Montañeros,non sei en que quedaria todo o final.Creo que non nos viria mal xa que e un xogador xoven e con experiencia en categorias mais altas.VAMOS COMPOS!!!!!!!!

Anónimo dijo...

HOLA! HE VISTO A LOS DOS CAMERUNESES ENTRENAR Y SON DE LO MEJOR DEL EQUIPO. HABER SI EMPIEZAN PRONTO A JUGAR PORQUE VAN A SUBIR EL NIVEL DEL EQUIPO, ESTOY CONVENCIDO.
EL PUNTA SULE ES UN CHAVAL MUY RAPIDO, PELEÓN Y QUE VA MUY BIEN DE CABEZA Y EL MÁS BAJITO, OLIVER TIENE MUCHO POTENCIAL. NO SE DE DONDE HAN SALIDO Y COMO HAN LLEGADO HASTA AQUI PERO SIN DUDA QUE SON DOS BUENOS FICHAJES PARA NUESTRO COMPOS!!!