jueves, 17 de agosto de 2006

Resultado Torneo A Esclavitude

Pues se me ocurrió preguntar en el foro de www.futbolgalego.net, y alguien me contesto que ganó la SD 1-0. Pues que bien, contra uno de los rivales de este año en la preferente. Si alguno sabe algo mas de estos encuentro de pretemporada, que lo ponga, no?. REcordad que el 27 de este mes empieza la liga el compos en casa, frente al Boiro, según www. futbolme.com

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Polo que lein oxe no periodico o compos xoga mañan un amistoso en silleda,contra o equipo local que este ano esta en segunda regional

Anónimo dijo...

hola!queria escribir un comentario sobre un altecado que pasou con un xogador do ekipo..cando se atopaba na grada o outro dia!espero que no se volva a repetir nada de insultos e menos da nosa afeccion,que se vai a animar no a montar gresca!e tanto e xogador un de santiago coma de alemania,francia,eo de donde sexa,si esta no ekipo e para defender as cores coma todos!esperemos que non se repita.

Anónimo dijo...

poderias dar mais datos, onde foi, con quen foi, como foi. co que dis tampouco podemos sacar conclusions.

Anónimo dijo...

eu polo que di, me imaxino que algun afeccionado insultou a Constantin, o rumano do COMPOS,pero xa se sabe , hai xente para todo.

Anónimo dijo...

foi con toni constanti,pero foi un afeccionado do compos que sempre vai os partidos e eso e o que mais me mosquea!que a nosa afeccion se meta cos xogadores!

Anónimo dijo...

joder, pois non mola nada. Sobre todo nesta categoría, na que as bancadas estan mas que nunca preto dos banquillos, deberíamos de estar apoiando e non metendonos con xogadores. podo entender que che caian ben ou mal certos xogadores, pero no campo, todos levan a mesma camisola.

Anónimo dijo...

Díxomo un xogador:Silleda 0-Compos 5.

Anónimo dijo...

e boquete por quen fichou,polo negreira?

Anónimo dijo...

el boquete del Negreira es un tal Adrián Boquete, creo, pero no es el del Compos. yo tb me sorprendí cuando lo ví, pero lo comprobé y no es. hay que enterarse de donde está Boquete, y comprobar eso de la oferta irrechazable. lo echaremos de menos. forza compos!!!

Anónimo dijo...

wenas a todos los compostelanos
ya misma empieza la temporada ojala tengamos suerte y subamos a 3 y se solucine to los problemas y podamos estar pronto en 2 aunque sea forza composss
decir q changui yañez fernandez a firmado por el extremadura

Anónimo dijo...

Vaya ekipazo q tenemos este año, vaya pedazo de fichajes!!! Y sin los juveniles q tan wenos eran...jajaja

Anónimo dijo...

POS SIN JUVENILES...q yo sepa jimmy es juvenil y alfonso TB,pero weno los otros no seran tan wenos pero dales tiempo...

Anónimo dijo...

eran juveniles vamos