jueves, 10 de noviembre de 2005

Partido contra el Imperator y algo mas.

Este Sabado, como bien informa el colega Marcos, jugamos contra el Imperator de A Coruña, no se a que hora, si te enteras Marcos, ya lo sabes, ponlo por aqui. El Imperator esta actualmente en la posicion 18 con 5 puntos, dos de ellos conseguidos en sendos empates fuera de casa. El Compos debería de ganar este partido para distanciar a un rival en la lucha por permanecer en la categoría.
En otro orden de cosas, agradecer a la gente que escribe aqui. Me reconforta el mero hecho de que alguien lea este Blog personal, aunque sea para insultar, no es algo que me afecte lo mas mínimo. De todas formas, como se suele decir, el criminal vuelve siempre a la escena del crimen...
A Ruinho decirle que la "fusión" entre esos equpos me parece inviable, tanto a efectos de aficion, como de los mandatarios o de aspectos economicos; hoy en dia, cada equipo sigue su camino, El Ciudad o Fátima tiene el suyo, para eso quieren convertirse en Sociedad Anonima, el Santiago de Compostela o Colexiata tiene el suyo, apoyado por una serie de empresarios (serán los empresarios famosos que comentaba Manolo Losada en su blog, por cierto, echo de menos aquel foro), y el Compos, haciendo aguas y esperando que se consume la pena capital, salvo que el gobernador nos indulte.
Lo repito, gracias a todo el mundo otra vez.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Gracias a ti por hacer este blog.

FORZA COMPOS

Anónimo dijo...

como andamos?pois parece ser que o partido e as 17:00,maña claro.
xa toca gañar...pero non me fio¡saudos.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

CANDO VAIADES O PARTIDO DO COMPOS-DEPOR PEDILLEDE O TELEFONO PARA FACERME SOCIO.GRACIAS.ADRIÁN

Anónimo dijo...

pff,nin de penalty, k se lle vai facer.alguen le algunha vez a paxina do fatima?e que e de chiste, soamente perderon dous partidos, e segun as cronicas, que sempre leo por curiosidade,nos dous o arbitro foi o protagonista,estou seguro de que esto non foi asi, pero non hai nada mellor que escudarse nas actuacions dos arbitros ante as derrotas, ala eles, e polo ben do noso COMPOS,que os arbitros lle sigan "prexudicando".saudosa todos¡¡

Anónimo dijo...

Como xa dixen noutra ocasión son seguidor do Cidade de Santiago e hoxe fun a Vizoño. A xogada do penalty é de coña. Nin era xogada nin era penalty. O balón o tiña un defensa e o dianteiro nin estaba cerca nin nada e o balón´´ia botando normal. É imposible que lle petara na man. Os propios de Vizoño protestaban pensando que pitara falta do dianteiro. E tampouco era porque nin o tocara ó defensa.
Em Xove non estiven, así que non sei.
En contra do que ti dis eu non me alegro de que o Compos perdera co Imperator, pero cada un é como é. I eu o respeto.

Anónimo dijo...

eu non digo que o arbitro non pitara un penalty que non foi, pero si o fatima metera dous goles non habia nin protesta nin derrota nin nada,non sempre hai que acusar o arbitro, equivocanse esta claro,pero como os dianteiros ao non meter goles,e ninguen lle di nada,e o acerto destes elimina a critica o arbitro,(españa 5-1 eslovaquia,gol anulado a raul por fora de xogo que non foi,e non pasou nada) porque non se critica o dianteiro que tanto fallou?se
ah, case se me olvida,gustame e alegrome das victorias de TODOLOS equipos galegos,todos,pero non podo querer que o fatima gañe,pois esto prexudica o COMPOS,explicome;si por casualidade fatima ou colexiata ascenden,ao COMPOS enterrano mais do que xa o fan,e dicir,que o peor que lle pode pasar e que outro equipo de santiago ascenda.E a pesar de que a min me encante ver os equipos galegos gañando, tonto non son, e o meu equipo foi, é e sera o COMPOS.
Saudos Bernardo¡