miércoles, 20 de mayo de 2009

La justificación del club a los 20 euros.

Ya he leido que alguno de vosotros habeis escuchado la SER y/o Radio Voz, que ayer hubo mas reuniones entre peñas y presidente y que todo sigue igual. Alguna persona del club me ha llamado y me ha comentado la justificación a los 20 euros de la entrada, que viene a ser la siguiente: "No se ha hecho dia del club a pesar de la posibilidad de hacerlo dos veces en la temporada, y que hay que juntar dinero para pagar a los jugadores, que estan sin cobrar"
Puedo entenderlo, pero NO LO COMPARTO, a mi me sigue pareciendo un precio desproporcionado, sobre todo para EL SOCIO. Al igual que muchos de vosotros, habia convencido a mucha gente para acudir al estadio. Hoy se rien de mi y del compos.
Ojalá hablemos mas de deporte y menos de estos temas. Por lo demás, pedir disculpas, a quien haya podido ofender por el enlace que puse a Cofidis en algun post anterior. Aun estamos a miercoles y se puede rectificar, no será por que no se ha pedido, tanto en los medios informativos (muy acertado Toño Bermudez en la SER hoy¡¡¡) como por parte de los aficionados.
PD: No tengo duda que los jugadores van a ganar el partido, si hay alguien en quien confio personalmente, son ellos.

27 comentarios:

myself dijo...

Sinto moito polos xogadores, máis non van cobrar si depende da recadación deste encontro, está claro que se prexudica ao espectáculo, ao COMPOS, ao socio e ao non socio, que se pon á xente en contra e que recada moito menos!!
eles saberán, máis a avaricia rompe o saco!

DFD dijo...

A ver... Caneda no está todas las semanas diciendo en los medios que el presupuesto de la temporada está totalmente cubierto? que los jugadores no se preocupen que van a cobrar? pues entonces no debería depender de este partido de fase de ascenso...

Yo sigo en lo que dije anteriormente... o se reducen los precios o yo no voy... lo escucharé por la radio gallega que los partidos de promoción los retransmiten prácticamente íntegros (sobre todo esta temporada que no hay partidos de 2ª B).

Caneda va a perder dinero poniendo el precio de las entradas a 20 €.. que no le quepa ni la más mínima duda.

Si había que hacer partidos día del club durante la temporada.. pues que lo hubieran hecho (por ejemplo el partido contra el ourense)...

Excusan abrir preferencia el domingo...

Dagda dijo...

Pero que nos queren vender agora???
O Domingo a unica maneira de facer unha recaudacion decente e con precios razonables, a 20E a entrada como moito iran os socios (en realidades nin todolos socios imos a ir) porque son os unicos que senten de verdade o Compos e estan dispostos a deixar os cartos por ir a animar o equipo...estes se creen que e como cando xogabamos en primeira e poñian uns prezos desorbitados para velo Barça e o Madri (que a min pareciame ben...), pois estan moi confundidos, asi non vai a ir nin dios!
Menos cartos para as orquestas e mais para pagalos xogadores!!!

Jim Boton dijo...

Reuniones entre peñas y el presi?? Serían muy acaloradas no?

Dagda dijo...

Eu preguntome...que peñas??? Que eu sepa no Compos so hai 3 peñas Fonte Sequelo, F*T e os Changos...con que peñas reuniuse Caneda???? So cos subencionados de Fonte Sequelo???

Fende Testas dijo...

Dende Fende Testas queremos deixar constancia de que é totalmente falso que o clube e as peñas estiveron onte reunidos, polo menos nós non fumos invitados.

Añadir tamén que esta noite, as 9, temos unha reunión na que se decidirá se o Domingo animaremos ao noso Compostela dende a bancada ou dende fora do estadio, porque animar imos animar, quedar na casa non serve de nada.

Un saudo.

anticaneda dijo...

Se a decision que tomades e a de non entrar a San Lazaro (cousa que me pareceria o mais normal do mundo xa que levades gastando cartos viaxando a todolos campos para apoiar o equipo e nos partidos de casa sodes os que realmente animades o ambiente e sobre todo, porque sodes a unica peña que xunto con Fonte Sequelo nunca deixou de lado a SD) contade conmigo ;)

JC dijo...

Polo que vexo no compos,e pola xustificación que dan, a directiva esta chea de grandes economistas...
De feito Amancio Ortega gana tantos cartos porque vende pouco e caro...

jose luis sanchez dijo...

toncho,ti non deixes de ir,que polo menos teñamos un recordo coas fotos que sacas os que non vamos a ir.

Ramiro dijo...

No sé si tardé más en leer los casi 200 mensajes de estas últimas horas o en conseguir registrarme para escribir.

A continuación mi opinión:

Para empezar decir que comparto al 100% la alternativa que proponen los Fende Testas de quedarse animando al equipo en las inmediaciones del estadio, no obstante yo tendré que pagar los 20 euros y estar en la grada por mis dos chavales pequeños. Quiero dejar claro también que a pesar de los asientos rotos, bengalas y botes de cerveza que caen de vez en cuando al campo, los Fende Testas me parecen de 10, incluso le compré a uno de ellos (un tipo muy simpático y que me agradeció muy educadamente el detalle que tuve con ellos) una camiseta (que seguramente nunca me ponga porque visto de camisa) en Portonovo para colaborar con los chavales multados en Pasarón.

Sobre Caneda que decir, bueno, pues que este individuo siempre ha estado ahí para lo bueno y para lo malo, por desgracia más veces para lo malo, pero es el que tenemos y esto es una realidad. Lo que este señor no puede hacer es que a los socios, que llevamos pagando nuestro carnet y que incluso nos prestamos voluntariamente a colaborar pidiendo a la directiva que se organizase un día del club (no recuerdo ahora contra quien), les cobre lo mismo que a los no socios, haga después descuentos en el abono del año que viene, etc... Y mucho menos a las dos peñas, a las que bajo mi punto de vista les tendría que regalar invitaciones como hacen la mayoría de presidentes, ya que al fin y al cabo son los que animan y hacen animar a los demás.

Por último me gustaría pedirles a todos los que tengan pensado no pagar la entrada que no se queden en casa y se junten a los Fende Testas para apoyar al equipo desde fuera, demostrarles a los jugadores que no están solos y darle en las narices a Caneda.

compos_62 dijo...

CON QUE PEÑAS SE REUNIO.
MUCHA GENTE QUIERE SABERLO.
NO SERA UN BULO Y NO HUBO TAL REUNION
¿POR CIERTO?
4000 X 10 = 40000
1000 X 20 = 20000
DIFERENCIA = 20000
A PARTE DE LA FALTA DE GENTE EN EL ESTADIO,QUE TRISTE.
ES PARA PENSARSELO
TONCHO,SI HAY ALGUNA NOTICIA ,PONLA
URGENTE
AUPA COMPOS

xosemaría dijo...

Só por aclarar o da reunión de onte. Non houbo ningunha reunión do clube coas peñas.
A reunión que houbo foi da directiva do clube (Caneda, Roberto, Omar, etc) Non houbo nesa reunión representación algunha das peñas.
Eu persoalmente si falei con Choco e con Roberto do asunto das entradas, e me deron esperanzas antes desa xuntanza que ían ter na noite de onte, mais parece que ao final non conseguiron convencer a Caneda (a última vez que falei con eles eran as 23:15 horas e xa levaban un tempo reunidos sen resultados...)
Por outra banda, de nada serve falar mal doutras peñas como a Fontesequelo, con eles tampouco falaron, é mais, eu falei con xente desa peña e están tan indignados como estamos os Changos ou os Fendetestas, outra cousa é como reaccionen eles, e o que decidan facer, eu ahí non me vou meter porque ante todo son libres de facer o que lles pareza, e eles, nós sabémolo ben,tamén seguen ao Compos polos campos adiante,e iso é de respectar.
Digo isto porque é importantes manternos unidos e non empezar con lerias, e mais se son infundadas.

Eu pola miña banda, e moitos dos Changos, iremos hoxe á reunión dos Fendetestas a compartir opinións e tomar decisións.

Aperttas a todos.

Fuco dijo...

TONCHO. Me gustaría que le pudieses trasladar a Caneda lo siguiente;
1.- La 3ª es una categoría muy bonita, ya que se comparte con los otros pueblos y el Compos llena su nombre de gloria cubriendo los campos de fútbol. (PERO CCON EL DINERO PERSONAL DE SU AFICCIÓN,QUE DE PASSO ESTÁ CON LOS JUGADORES, Y NO CON EL DINERO DEL CULUB
¿LA PRÓXIMA TEMPORADA SERÁ TAMBIÉN ASÍ POR PARTE DE LA AFICCIÓN O ESTARÁ EN CRISIS?
2.- Sí Caneda llamase a una puerta en la que pidió, ¿LE GUSTARÍA QUE LE DIJESEN: DÁME TÚ PRIMERO EL DINERO QUE ME DEBES QUE DESPUÉS YA TE LO DEVUELVO YO DE REGALO?
QUE LO TENGA EN CUENTA Y QUE AÚN ESTÁ A TIEMPO DE RECTIFICAR Y DEMOSTRAR QUE EL COMPOS LO MERECE A ÉL

Miguel Anxo Nogueira dijo...

Hay fila 0 para pagar los 20 euros sin ir??? :)

f7 dijo...

Saudos.
Quero vos comentar que a ultima vez que houbo promoción en Negreira creo que as entradas costaban 20 euros para o publico, habría no campo coma 2000 persoas moitos de vos estavades, eu creo que os vinte euros para os socios son excesivos, a pesar dos descontos para o ano pero asegurovos que moitos de vos que decides que non ides ir non ides aguantar e moita xente do futbol tamen vai pagar os vinte euros por que eunha promoción e é un partido especial, ex-xogadores ,entrenadores... nadie vai fallar, asegurovolo

stornin dijo...

estou dacordo con f7, o malo e q como o fai caneda e non o presi do negreira... a xente acabará indo igual a San Lazaro

picheleirosmadrileños dijo...

PARA FENDETESTAS:cuando termineis la reunion a ver si podeis poner las conclusiones.

telémaco24 dijo...

A ver qué puede hacerse con el tema, yo tengo a siete persona pendientes...

Por cierto, hoy puse un post sobre el tema en mi blog, dejé la referencia de éste, pues me parece el centro de reunión de los compostelanistas.

Un saludo

Forza Kompos!!!!

compos_62 dijo...

cada seguidor del compòs que haya sufrido la perdida de algun posible espectador el domingo, que lo publique en este blogg y toncho si puedes saca la cantidad de dinero que pierde caneda
aupa compos
en mi caso ya se de mas de 20 personas.

kasty dijo...

ser e unha pena,se e como caneda di k po ano hay esponsor se se ascende,nn fará falta atracar a nadie,per eu penso k e momento de ir todos a san lazaro e intentar ascender,e despois haber caneda k arma po ano,per eu pagaria os 20 eurázos,k necesitamos futbol en santiago do ekipo de santiago,



VAMOS ASCENDERRRRRRRR

myself dijo...

a xustificación do clube para cobrar vinte euros foi por terra despois de dicir Caneda en caneando que hoxe lhe pagara dúas mensualidades aos xogadores, logo para que cobra os cartos.

DEIXA XA DE MENTIR!!!!

tropasdasd dijo...

Pois anuncio que hoxe decidimos non entrar ao campo e montar unha festa alternativa dende as primeiras horas da tarde nos arredores do campo
Manhá sacaremos comunicado
Saudos

myself dijo...

Caneda en caneando: "Os afeccionados teñen que entender que hai que sacar un presuposto, xa llo compensarei con creces"

como fará? desaparecendo?

Fende Testas dijo...

Pois nada, hoxe estivemos reunidos durante un par de horas membros de Fende Testas, Changos e outros siareiros da SD.Compostela e, despois de poñernos en contacto co clube e ante a sua negativa a rebaixar os prezos abusivos das entradas para o encontro da promoción entre o noso equipo e o Monzón, chegamos a un acordo que consiste en ficar nas portas de San Lázaro o Domingo para protestar e animar dende fora do estadio ó Compostela montando unha boa festa e deixándonos as gorxas.

Todo esto o relataremos máis detalladamente nun comunicado que mañá estará a disposición da prensa (ainda que non sabemos se o farán público), de Toncholeto e colgado no noso blogue, tamén repartiremos follas nos aledaños de San Lázaro o Domingo explicando paso a paso os motivos da protesta.

Dende aquí convidamos a todo aquel que queira amosar o seu descontento polos prezos abusivos das entradas a sumarse a nós nas inmediacións do estadio a partir das 15:30.

Unha aperta.

Irmandiño dijo...

tropasdasd dijo...
Pois anuncio que hoxe decidimos non entrar ao campo e montar unha festa alternativa dende as primeiras horas da tarde nos arredores do campo
Manhá sacaremos comunicado
Saudos.

-----------------------------------

E eu por suposto me uno a vós, e animo a todo o mundo que non teña pensado pagar os 20 euros a que non quede na casa e cantos máis sexamos nos arredores do estadio mellor pra que se nos escoite o máximo posible. E conste que pra min vai ser un dos días máis duros ter ao meu equipo xogándose o ascenso a uns metros de min e non os poder ver, pero hai cousas coas que non se pode tragar.

COMPOS, NUNCA CAMIÑARAS SÓ, resistiremos, a Caneda e a quen faga falla.

Fuco dijo...

A PROPÓSITO DE INVITADOS E ECONOMÍA:
Vou ao partido= 20€
Antes con outro precio e outra actitude por parte da directiva faría o seguinte:
Iría eu= 15€
levaría 2 invitados=30€
Abonaría=45€
Diferencia=25€ perde o clube conmigo
Ademáis próxima tempada (en caso de que renove o carnet) aos partidos día do clube nor irei
Poño 15€ porque foi o que cobrou o Cidade o ano pasado

AMIO dijo...

para os rapaces tamen costa 20 euros??