martes, 17 de octubre de 2006

Cronica de el progreso y algo mas.


Os dejo la cronica sacada de El Progreso, y os pongo un link a una noticia que deja a las claras lo que la Fundacion Compostela Deporte es. Salvo que la noticia de el Correo Gallego este mal, o equivocada o se haya escrito de forma que nos cabree a los compostelanistas, para mi, por el momento, esta fundacion solo apesta.
Me pregunto si solo somos un ente imaginario en vez de un equipo de futbol aficionado. En fin, somos pocos, mal avenidos, y nadie nos da nada, solo nos quieren dar por culo.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Concello fillo de puta.Moitas grazas outra vez por deixarnos de lado. Agora máis ke nunka a apoiar ao noso ekipo. E logo non keren ke haxa rivalidades, favorecendo a uns e non axudando a outros. A seguir pasiño a pasiño. ADIANTE KOMPOS!!!

anticaneda dijo...

VENDO QUE ANDA NA XUNTA DIRECTIVA (BUGALLO, PORTAS, CHENEL, ETC) NON ME ESTRANA NADA
http://fdeporte.corevia.com/galego/Fundaci%F3n/Patronos/tabid/598/Default.aspx

toncholeto dijo...

Hoy en la Ser se ha dicho que el Campus Stellae (quien gestiona los designios deportivos de la SD), no presentó toda la documentacion y por eso no recibe ayuda economica. Portas dijo que le faltaba un justificante de la Agencia Tributaria de estar al corriente en los pagos. Al parecer, algun directivo del Campus ha dicho que si se había presentado todo en su plazo. Quien tendrá la razón? Siendo asuntos burocraticos, me temo que ninguno, como siempre pasa.

Anónimo dijo...

Luis luis ... que malo eres ...pero tes uns huevos...!!Aupa o ginsen coreano e claro de Raiz e de 6 anos ...

anticaneda dijo...

Que facil es meterse con los jugadores sin dar nombres verdad? Cobarde¡¡¡

Anónimo dijo...

ca marcha de toni quean 18 en plantilla se non me equivoco non?alguen mo pode confirmar??

Anónimo dijo...

Eu faría un reflexión...Estamos a falar do ascenso..Se o Montañeros nos gaña,estaríamos a 11 puntos (ventaxa irrecuperable con este equipo).Despois habría que buscar só o segundo posto pois o terceiro que gañe a promoción e case imposible que ascenda.Pra min esta semana é clave.Como perdamos once puntos non llos recuperamos ó MOnbtañeros nin tolo e se o Iberia gaña serían oito.Estamos empezando pero estes equipos,sobre todo o Montañeros vai pinchar pouquiño.Tamén penso que temos bos xogadores pero moi mal equipo.Me explico,non xogamos colectivamente...Sumamos gracias a destellos dalgúns xogadores.Penso que a man de Fabi aínda se ten que ver porque pra min de momento non hai equipo como tal.FORZA COMPOS!!!

Anónimo dijo...

ai 23 xogadores en plantilla e toni non marchou